Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass hjemme


DianaB

Recommended Posts

Mine to frøkner trenger muligens pass i påsken da de foresatte planlegger å reise bort. Er det noen flinke hjemmepassere, altså privatpersoner som passer hunder hos seg i hjemlige omgivelser? Har i utgangspunktet ikke lyst til å plassere sofadronningen på kennel.

Lurer på om jeg ikke har hørt at hundeskolen Din beste venn tilbød det tidligere, men jeg finner ingenting om dette på deres hjemmesider nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG OT, men måå bare få sagt det, fy søren for noen stive priser det var på de tjeneseten der! :icon_redface: Jeg er jammen meg glad jeg har snill familie og en enda snillere oppdretter som hjelper meg når jeg trenger det. Ellers så hadde jeg blitt blakk veldig fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye krever "sånne" om dagen, da? :icon_redface: Snakker vi mange timer tur, kan de gå løse, og kommer de på innkalling? Er de snille mot andre hunder? Hvis jeg ikke skal noe i påsken (det vet jeg ikke helt enda), så kunne jeg spurt mamma om ho kunne hatt tispa mi, også kunne jeg passa de, men da har jeg jo en hannhund. Hadde vært fint om de var snille da, og ikke hadde noe særlig løpetid. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye krever "sånne" om dagen, da? :icon_redface: Snakker vi mange timer tur, kan de gå løse, og kommer de på innkalling? Er de snille mot andre hunder? Hvis jeg ikke skal noe i påsken (det vet jeg ikke helt enda), så kunne jeg spurt mamma om ho kunne hatt tispa mi, også kunne jeg passa de, men da har jeg jo en hannhund. Hadde vært fint om de var snille da, og ikke hadde noe særlig løpetid. :lol:

Da blir du rikere enn om du kommer til Holmestrand og passer hester, jafall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...