SoppenCamilla Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Rundt klokka ni stod jeg opp, og gjorde de vanlige morgenrutinene, nemlig å slå på ovnen og oppdatere meg på internett. Nemi plasserer seg direkte foran ovnen (bortsett fra akkurat her, for Baghera ligger i veien, til Nemis store fortvilelse) for å få mest mulig varme, tyven. Klokka ti begynner hundene å bli litt utålmodige, og må fortelle meg at de er sultne. Mat er fortært, og nå lufter vi oss for andre gang klokka elleve. Sola skinner, og midt på dagen befinner vi oss ute, i godt selskap av P4. Litt før ett leiter jeg etter noe jeg kan lage til lunsj, og jeg finner ut at jeg må spise mer løk/kjøpe mindre løk/bli flinkere til å rydde i skapene. Klokka ett spiser jeg lunsj, leser på My Life Is Average, og venter på at Frida skal komme, så vi kan gå tur med hundene. Klokka to er vi godt på vei på turen. Klokka tre har vi akkurat kommet til bommen hvor vi snur. Fire er klokka da vi ankom hos Frida. Her satte vi av hundene hennes, og dro for å handle. Middag klokka fem! Nydusja, med Monica på msn, en vond fot, og en kopp te. Klokka sju er det nok en gang tid for å mase etter mat, men jeg sitter på do og leser den rosa doboka! Åtte er kveldsmattid for mennesker. Det var det fra meg! Nå er det mørkt, og jeg skal bare suse på pc'en med P4 på radioen til jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Rosa doboka? Hva står i den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Rosa doboka? Hva står i den da? Den heter "Great lies to tell small kids", og det er en løgn på hver side, med tilhørende tegnede bilder. Feks har vi bilde av en tomat, og teksten er "Strictly speaking, the tomato is not a vegetable. It's really a kind of dolphin." Den slår veldig bra ann hos alle som bruker doen min, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Åååå, nå skjønte jeg greia. Blir med neste gang, da... Koselig dag, du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Den heter "Great lies to tell small kids", og det er en løgn på hver side, med tilhørende tegnede bilder. Feks har vi bilde av en tomat, og teksten er "Strictly speaking, the tomato is not a vegetable. It's really a kind of dolphin." Jeg DØR av latter Sånn vil jeg og ha...! Forresten, er jeg fæl hvis jeg sier at det var kult å se at jeg ikke er helt alene om å ha en vond fot? Men ellers så ser det jo ut som dere har hatt en flott dag da.. Herlige hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Jeg DØR av latter Sånn vil jeg og ha...! Den er dritkul! Fikk den av venninna mi. *bilde av en bestemor som leser for et (lettere skeptisk) barn* "If you utter the trigger word "badminton" to your grandma, her original programming will activate and she will kill all humans" Forresten, er jeg fæl hvis jeg sier at det var kult å se at jeg ikke er helt alene om å ha en vond fot? Nei, for du har vondere enn meg, jeg trenger ikke smertestillende enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Enda en morgenfugl! Hva er det med å stå opp før kl. 11 på en søndag da?? *fnys* Herlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Morsom bildeserie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Hahahaha det morgentiggebildet var priceless, for noen tryner da, stakkars sultne barn Og den boka vil jeg og ha altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Enda en morgenfugl! Hva er det med å stå opp før kl. 11 på en søndag da?? *fnys* Hvis jeg våkner tidlig, noe jeg som regel gjør, fordi jeg liker å ha døgnrytme, så har jeg valget mellom å stå opp, eller å legge meg igjen å ha skikkelig mareritt. Det slår bare ikke feil, så jeg står opp heller. Hahahaha det morgentiggebildet var priceless, for noen tryner da, stakkars sultne barn Og den boka vil jeg og ha altså! Jaaa, stakkars Baghera får ALDRI mat, han! Dere finner sikkert boka på en bokbutikk! Det er Andy Riley som har skrevet den. Sånn ser boka ut! Her kan dere se noen utdrag, ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Jeg la merke til hvor stilig hjem du har Og hundene matcher leiligheten faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Jeg la merke til hvor stilig hjem du har Og hundene matcher leiligheten faktisk Haha, det har jeg aldri tenkt på! Det er mer eller mindre tilfeldig at ting jeg har fått/kjøpt billig av folk rundt omkring matcher hverandre. Men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar