Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har skjedd med Decoy.? Halt..


Tore

Recommended Posts

I Kveld satte Decoy seg rart på stuegulvet, så ut som han var dotrengt, så åpnet dørene ut, å han kom haltende ut mot døra.. :icon_confused:

Ettermiddagen hadde vært rolig noen timer å plutselig er han Halt etter å ha sovet...

Tengte dette var vel bare at han hadde sovnet på foten så den hadde dovnet bort...

Men det gikk ikke over, å har fortsatt ikke gått over...

Som Tåpelig Hundeeier sitter jeg oppe lenge, å kjeder meg litt, så jeg laget en liten film å satte sammen i Premiere 8...

Å fant den PERFEKTE Musikken å legge på videoen... :whistle:

Men altså, hva kan det være...?

Kan noe bånd ha røket.?

Ville ikke det vært meget ondt.?

Han har/viser ingen form for smerte, alt vi tar på å stryker på han er bare godt, kosegrisen som han er...

Av og til skjelver han litt i foten...

Han har følelse på labben når vi stryker og kliper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial sang! :)

Godt å høre at han virker bedre. Det første jeg tenkte på (som sikkert ikke er logisk), var korsbåndsskade. Det er smertefullt idet de får skaden, men etterpå er det ikke såå vondt. Det er likevel en skade som gjør at de ikke kan belaste foten, og da hinker de gjerne slik Decoy gjør på filmen. Men med mindre han har gjort noen krumspring dere ikke har fått med dere, er sjansen liten for en slik skade, og det tyder jo heller ikke på noe sånt siden han allerede er på bedringens vei. Kan godt hende det var en strekk, ikke godt å si! Noen ganger får man jo aldri vite hva det var, det blir bare bra igjen av seg selv. :lol: Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, både Anette og Huldra.

Jeg tenkte også korsbånd da jeg så haltingen, men han har jo ikke gjort noen krumspring som skulle tilsi noe sånt. Den dagen var ganske rolig for hans del, det samme med dagen i forveien. Bare helt vanlige hverdagslige turer. Og nå bruker han foten så og si normalt igjen, det er litt halting hvis han har ligget lenge, så jeg håper det bare er en enkel strekk. Han rundet hjørnet på kjøkkenet litt kjapt og sklei tidlig på dagen, det er det eneste jeg vet som skulle tilsi vondt. Men da hverken peip eller haltet han etterpå. Og nå har jeg litt trøbbel med å holde han rolig under lufting, han vil bare frese avgårde i sin sedvanlige stil, og det er ikke mye antydning til halting. Ja, bortsett fra hvis han ligget lenge, men det også har minket utover dagen.

Nei, håper inderlig det bare var en enkel strekk. Han virker ikke til å ha vondt noe sted, ikke hoven, ikke sår, etc, og som sagt så har vi ikke sett noe som skulle tilsi vondt - og ikke hørt et eneste pip fra han. Merkelig. :lol: Jeg håper det går over, jeg trenger ikke å vite hva det var - bare det går over og aldri dukker opp igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...