Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra treffet i dag...

TonjeRA

Recommended Posts

Her kommer en hel haug av bilder fra treffet i dag... Noen bedre enn andre, men dere ser i allefall hvordan vi hadde det... Deltagere var forresten Meg, Armagnac og Wenche89 + samboer'n Øyvind (håper jeg skrev det rett nå?). ;) Ser jeg var rimelig ego på bildene siden det ble mange av Aimee og Kita, var ikke meninga det altså... :icon_confused:

Hele gjengen ute og løper...

IMG_8028.jpg

Aimee prøver å henge med de andre...

IMG_8029.jpg

Ajax baser i snøen

IMG_8031.jpg

Milo fant en liten isbit hun gjerne ville leike med

IMG_8035.jpg

Aimee ute og slenger med labbene :wub:

IMG_8042.jpg

IMG_8048.jpg

Kita kunne vel kanskje ikke sett mer stusselig ut? :aww:

IMG_8043.jpg

Treffets hotte kjærestepar :whistle:

IMG_8049.jpg

Elegante Kita ute og løper i kjent stil! :hmm:

IMG_8057.jpg

IMG_8058.jpg

Aimee og Kita leker :hmm:

IMG_8064.jpg

IMG_8070.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder, hvor på Lørenskog er dette??

Gleder meg til vesle Frost er gammel nok til å bli med på sånne treff!

Ja, veldig hyggelig om du blir med:) I dag møttes vi på fredheim skole som ligger mot losby, så grillet vi ved skullerudstua:)Når snøen blir borte blir det litt bedre så vi kan gå i skogen:)

Gleder meg til og hilse på:icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig hyggelig:) Kjempkoselig om det blir med flere:) Trur neste treff blir rndten 14 feb eller siste søndag i feb:) Men jeg oppdaterer alt slikt på min hjemmeside, så hvis du følger med der så får du med deg når det er treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint.. :icon_confused: Da skal jeg følge med på det :hmm: Savner sårt noen turkamerater her til mine ;)

Nå er det sånn at eldste skal opereres i kneet så om jeg kommer så dukker jeg nok opp med yngstemann alene :whistle:

Ja, men hyggelig det også da:) Håper det går bra med den eldste da:) Gleder meg til og hilse på:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er egentlig valpis gammmel nok for slike treff? Man trenger jo ikke å gå så langt med henne heller...

Valpisen til søstra mi var 13 uker :whistle: Min var 10 uker på første treffet, men da gikk vi ikke så mye :hmm: Se an litt selv hva knøttet ditt orker :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nytt teff Søndag 28 Februar. Vi treffes uten for besøksgården ved Losby Gods i enden av Losbyveien i Lørenskog så går vi derfra kl 14.00:) Ta med grillmat, hunder, godt humør og kamera! Jeg håper så mange som mulig blir med:)

PS: Si fra dersom du kommer, slik at vi vet hvor mange vi skal vente på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...