Gå til innhold
Hundesonen.no

På brødskiven


Akita

Recommended Posts

Sønnen min på 5 år spiser leverpostei med gulost :)

Stek det i pannen i 5 minutter, og vips har man verdens beste ostesmørbrød :lol:

Ingen spesielle kombinasjoner her tror jeg.. Spiser lite brød når jeg tenker meg om, men det går vel evnt i stekt egg, skinke/ost, leverpostei/agurk... tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen crazy kombinasjoner, derfor er jeg litt kjedelig. For å få i meg fullkorn spiser jeg Fitness frokostblanding med fruktbiter. Spiser jeg brødskive er det enden med dansk salami, brødskive med blåbærsyltetøy, brødskive med ovnsbakt leverpostei og agurk eller brødskive med steikt egg.

Raskt

Enkelt

Godt

Ellers så livnærer jeg meg på grønnsakssuppe med nuddler og vossakorv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik, jeg blander aldri pålegg som f.eks ost og syltetøy! Fortiden er jeg lei av alt som heter mat så på nisten har jeg vel nugatti (hehe, sunt) eller fløtemysost. Eller så har jeg bare smør på polarbrød. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krydderskinke med harkokte egg (fortsatt varme) og litt piffikrydder oppå! Og tomater på toppen. Det er snadder det! Men det er best på tynne knekkebrød. Og det har en tendens til å bli litt "mye"! :lol:

En annen ting jeg har spist en del av i det siste er makrell i tomat med majones! Yummy :ahappy: Og gjerne agutk oppå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...