Midas Skrevet 29. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2010 Ei venninne av meg jobber i tv selskapet monster, og hun ringte meg for å spørre om jeg visste om noen som kunne tenke seg å være med på norske talenter med hunden sin. Audition foregår i Trondheim 13. og 14. februar. Hunder som er gode i agility, triks eller har en spesiell greie kan være med. Egentlig alt mulig som har underholdningsverdi og som er et talent. Man kan også være med med andre dyr. De hadde veldig lyst til å ha med hunder (eller andre dyr) fordi det bare er personer uten dyr som har meldt seg på så langt. Hvis noen er intr. kan de enten kontakte meg på PM eller ringe Mari på tlf.: 95960245 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Maren var vel med en gang i tiden? Men personlig ser jeg ikke for meg at de sender hundene videre, så skjønner kanskje hvorfor folk står over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Her i Tyskland vant nå nylig en mann med sin Parson Russel Terrier "Tyske Talenter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Jeg var oppført på Innspilling i Bergen.. men orket ikke den lange reisen. Så Trondheim blir ikke så veldig mye bedre.. Men blir med hvis det blir noe i Oslo! Med freestyle da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Maren var vel med en gang i tiden? Men personlig ser jeg ikke for meg at de sender hundene videre, så skjønner kanskje hvorfor folk står over My link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Maren og Amira kan ses her: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=3330687 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar