Guest Peersen Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Søndagstur til Sierra de Gador , utenfor Roquetas del Mar. Her har vi ikke mye snø, Auda og Dassine leker under mandeltrærne i våre venners hage )
turbogutten Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Nydelige hunder og nydelige bilder
Margrete Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 åh... de er vakre de *sukke henført*
Tøfflus Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Næmmen Peersen da, du må ikke legge ut slike bilder nå. Det kan jo få selv den mest barka vinter-elsker'n til å nesten lengte etter sommer og sol...og en azawakh Håper du tar turen forbi Oslo når dere skal besøke gamlelandet til sommeren for jeg har innmari lyst å hilse på IRL, ikke bare via bilder
PsychoLynx Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ikke legger ut fler bilder jeg Vil se mer av disse vakre dyrene!!
Carina Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ikke legger ut fler bilder jeg Vil se mer av disse vakre dyrene! Det hun sa! Fineste..
Guest Peersen Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Hei igjen Her ligger masse bilder tatt her i Spania : Det er ett slideshow , med bilder tatt av Umah, Halal, Ahad, Warda, Auda og Dassine. Altså, sloughi, saluki og azawakh.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar