Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp og trapper...


Monique

Recommended Posts

Jeg har ikke vært flink å bære salukivalpen min opp og ned trapper. Hun er så lett i kroppen og jeg tror ikke hun kan ta skade av det. Prøvde å gjøre det de første par dagene, men i det jeg satte henne ned på gulvet kunne hun finne på å gå opp igjen helt av seg selv. Er jeg på badet så kommer hun tassende opp trappa. Har vært mer redd for at hun skulle gli og ramle. Hun er liksom bare armer og bein, men har utrolig nok ganske bra kontroll på de.

Boxerne har jeg vært litt mer forsiktig med som små. Men de blir fort for tung til å bæreså det begrenser seg det og. Men herjing og løping opp og ned trappa får ingen av de lov til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble ikke så stort problem for meg som jeg trodde det skulle bli for Theo NEKTER å gå både opp og ned trappen... hehe. Han setter seg ned og ser på meg og venter på at jeg skal plukke han opp og bære han. Nå de siste par dagene har han begynte å stille seg på det nederste trappetrinnet hvis han vil opp, men går ikke lenger enn det. Så det kommer vel av seg selv når han får litt mer kontroll på beina og balansen... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...