Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmeldingsavgift, medlemskap i NKK


Artemis

Recommended Posts

Jeg tror jeg har spurt om noe lignende før(men lider visst av gullfiskhukommelse...) Saken er altså den at det faktisk er hele to utstillinger i området som jeg har mulighet til å dra på i år, så jeg vurderer å stille hunden min på gøy. Hverken jeg eller registrert eier av hunden(min far) er per dags dato medlem i NKK, og påmeldingsavgiften blir jo dobbelt så høy. Hvis jeg(som da evt. skal stille hunden) melder meg inn i NKK, vil påmeldingsavgiften bli billigere? Eller er det hundens eier som må meldes inn?

Kan man melde seg inn i NKK direkte(eller et lokallag hvis de har det?) eller må man melde seg inn i raseklubb eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hundens eier som må være medlem av en klubb.

En kan ikke lenger være medlem av kun NKK, du må melde deg inn i annen klubb - men alle som er medlem av annen klubb må også være medlem av NKK. NKKs medlemskontingent er 140 kroner. Annen klubb ligger vel gjerne på 200-500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjeler tråden litt jeg, da tittelen på tråden er omtrent den samme som den ville vært på en eventuell ny tråd. :lol:

Det er min far som betaler medlemsavgiften for meg, men jeg vet ikke om han har gjort det enda, og det spørs om han husker det selv. :) Har logget inn på min side på nkk.no, hvor jeg får opp dette bildet når jeg trykker på "mine klubbmedlemskap"

post-164-1263897244,9645_thumb.jpg

Ser jo ut som den er betalt, men er den det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjeler tråden litt jeg, da tittelen på tråden er omtrent den samme som den ville vært på en eventuell ny tråd. :lol:

Det er min far som betaler medlemsavgiften for meg, men jeg vet ikke om han har gjort det enda, og det spørs om han husker det selv. :) Har logget inn på min side på nkk.no, hvor jeg får opp dette bildet når jeg trykker på "mine klubbmedlemskap"

post-164-1263897244,9645_thumb.jpg

Ser jo ut som den er betalt, men er den det? :P

Jupp, den er betalt, det står i hvert fall det samme hos meg. Og jeg har betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...