Gå til innhold
Hundesonen.no

Folloutstillingen 23.-24. januar


Birte

Recommended Posts

Hvem har tenkt seg til Flateby neste helg? :angry:

Vi skal starte LP1 for andre gang. Jeg mottok PM i går, men den mangler selve "katalognummer-lappen". Står i mailen at hvis katalognummer ikke er vedlagt, har de ikke mottatt min betaling. Men rett over står det "betalt" med store bokstaver. :icon_redface:

Kan det ha noe med at filen åpnes i wordpad å gjøre? Prøvde å åpne i Open Office også, men fikk opp akkurat det samme. Adobe funker visst ikke.

Og hvis det er slik at de ikke har mottatt min betaling enda, hva gjelder da som gyldig kvittering? Det var min far som betalte dette, må han i banken for å få gyldig kontoutskrift, eller kan det printes ut selv?

Legger ved print screen av pm'en:

post-164-1263598687,3502_thumb.jpg

Blir veldig nervøs når jeg skal starte lydighet, så liker å ha alt sånt ute av verden i god tid før vi ankommer stevneplassen. Takk på forhånd. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått startnummer til LP, og dermed er vi visst ikke påmeldt :innocent: Jeg sendte mail rett etter påmelding fordi jeg var i tvil om den gikk gjennom, men fikk aldri svar.. Surt, men vi får bare ta det igjen senere..

Så dumt :whistle: Betalte du da?

Jeg merker at jeg har blitt glad i den elektroniske påmelding til NKK, dette med AgiPro og pm/nummerlapp i separate mailer var jo bare styrete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er påmeldt, penger er trukket fra konto, men jeg har ikke fått noe startnummer enda. Mailet arrangør nå og fikk bekreftet at vi er påmeldt. Kanskje du er påmeldt likevel, Caroline?

Jeg fikk aldri til AgiPro, så jeg meldte på med et godt gammeldags papirskjema.

Men, med det halebeinet jeg har nå er jeg ikke i stand til å gå normalt, så vi blir hjemme. Du kan godt starte på mitt startnummer, Caroline! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt :ahappy: Betalte du da?

Jeg merker at jeg har blitt glad i den elektroniske påmelding til NKK, dette med AgiPro og pm/nummerlapp i separate mailer var jo bare styrete.

Nei, jeg betalte ikke, for jeg ventet på tilbakemelding.. AgiPro har jeg bare hatt problemer med, så jeg er også veeeldig glad i den elektroniske påmeldingen via NKK. Synes det er irriterende å ikke få svar når det står tydelig "send mail til denne adressen dersom du har problemer". :innocent:

Vi er påmeldt, penger er trukket fra konto, men jeg har ikke fått noe startnummer enda. Mailet arrangør nå og fikk bekreftet at vi er påmeldt. Kanskje du er påmeldt likevel, Caroline?

Jeg fikk aldri til AgiPro, så jeg meldte på med et godt gammeldags papirskjema.

Men, med det halebeinet jeg har nå er jeg ikke i stand til å gå normalt, så vi blir hjemme. Du kan godt starte på mitt startnummer, Caroline! :argue:

Vi skulle vært påmeldt i kl.II, så det blir kanskje problematisk uansett? :cheer: Men altså, vi er slett ikke startklare, ettersom damen syntes det var ekkelt å trene alt som inneholdt dekk med melk i meieriet :thumbs: De som kjenner henne vet at dette ikke er normalt, da alt med dekk normalt er hennes yndlingsøvelser. Vi får satse på å starte om et par måneder istedet.

Edit: Vi har forresten påmeldt en valp til valpeshowet der på lørdag, så jeg kan jo alltids snakke med dem da og evt. klage over manglende svar :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg betalte ikke, for jeg ventet på tilbakemelding.. AgiPro har jeg bare hatt problemer med, så jeg er også veeeldig glad i den elektroniske påmeldingen via NKK. Synes det er irriterende å ikke få svar når det står tydelig "send mail til denne adressen dersom du har problemer". :innocent:

Vi skulle vært påmeldt i kl.II, så det blir kanskje problematisk uansett? :argue: Men altså, vi er slett ikke startklare, ettersom damen syntes det var ekkelt å trene alt som inneholdt dekk med melk i meieriet :ahappy: De som kjenner henne vet at dette ikke er normalt, da alt med dekk normalt er hennes yndlingsøvelser. Vi får satse på å starte om et par måneder istedet.

Edit: Vi har forresten påmeldt en valp til valpeshowet der på lørdag, så jeg kan jo alltids snakke med dem da og evt. klage over manglende svar :whistle:

Det skjønner jeg veldig godt - kontaktpersoner skal svare, og rundt påmeldingsfrister skal en i hvert fall være tilgjengelig.

X'en er påmeldt i klasse 1, ja, så du måtte jo tatt det som repetisjon og konkurransetrening... :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...