Gå til innhold
Hundesonen.no

Folloutstillingen 23.-24. januar

Birte

Recommended Posts

Skrevet

Hvem har tenkt seg til Flateby neste helg? :angry:

Vi skal starte LP1 for andre gang. Jeg mottok PM i går, men den mangler selve "katalognummer-lappen". Står i mailen at hvis katalognummer ikke er vedlagt, har de ikke mottatt min betaling. Men rett over står det "betalt" med store bokstaver. :icon_redface:

Kan det ha noe med at filen åpnes i wordpad å gjøre? Prøvde å åpne i Open Office også, men fikk opp akkurat det samme. Adobe funker visst ikke.

Og hvis det er slik at de ikke har mottatt min betaling enda, hva gjelder da som gyldig kvittering? Det var min far som betalte dette, må han i banken for å få gyldig kontoutskrift, eller kan det printes ut selv?

Legger ved print screen av pm'en:

post-164-1263598687,3502_thumb.jpg

Blir veldig nervøs når jeg skal starte lydighet, så liker å ha alt sånt ute av verden i god tid før vi ankommer stevneplassen. Takk på forhånd. :lol:

Skrevet

Jeg har ikke fått startnummer til LP, og dermed er vi visst ikke påmeldt :frantics: Jeg sendte mail rett etter påmelding fordi jeg var i tvil om den gikk gjennom, men fikk aldri svar.. Surt, men vi får bare ta det igjen senere..

Skrevet

Jeg har ikke fått startnummer til LP, og dermed er vi visst ikke påmeldt :innocent: Jeg sendte mail rett etter påmelding fordi jeg var i tvil om den gikk gjennom, men fikk aldri svar.. Surt, men vi får bare ta det igjen senere..

Så dumt :whistle: Betalte du da?

Jeg merker at jeg har blitt glad i den elektroniske påmelding til NKK, dette med AgiPro og pm/nummerlapp i separate mailer var jo bare styrete.

Skrevet

Vi er påmeldt, penger er trukket fra konto, men jeg har ikke fått noe startnummer enda. Mailet arrangør nå og fikk bekreftet at vi er påmeldt. Kanskje du er påmeldt likevel, Caroline?

Jeg fikk aldri til AgiPro, så jeg meldte på med et godt gammeldags papirskjema.

Men, med det halebeinet jeg har nå er jeg ikke i stand til å gå normalt, så vi blir hjemme. Du kan godt starte på mitt startnummer, Caroline! :innocent:

Skrevet

Så dumt :ahappy: Betalte du da?

Jeg merker at jeg har blitt glad i den elektroniske påmelding til NKK, dette med AgiPro og pm/nummerlapp i separate mailer var jo bare styrete.

Nei, jeg betalte ikke, for jeg ventet på tilbakemelding.. AgiPro har jeg bare hatt problemer med, så jeg er også veeeldig glad i den elektroniske påmeldingen via NKK. Synes det er irriterende å ikke få svar når det står tydelig "send mail til denne adressen dersom du har problemer". :innocent:

Vi er påmeldt, penger er trukket fra konto, men jeg har ikke fått noe startnummer enda. Mailet arrangør nå og fikk bekreftet at vi er påmeldt. Kanskje du er påmeldt likevel, Caroline?

Jeg fikk aldri til AgiPro, så jeg meldte på med et godt gammeldags papirskjema.

Men, med det halebeinet jeg har nå er jeg ikke i stand til å gå normalt, så vi blir hjemme. Du kan godt starte på mitt startnummer, Caroline! :argue:

Vi skulle vært påmeldt i kl.II, så det blir kanskje problematisk uansett? :cheer: Men altså, vi er slett ikke startklare, ettersom damen syntes det var ekkelt å trene alt som inneholdt dekk med melk i meieriet :thumbs: De som kjenner henne vet at dette ikke er normalt, da alt med dekk normalt er hennes yndlingsøvelser. Vi får satse på å starte om et par måneder istedet.

Edit: Vi har forresten påmeldt en valp til valpeshowet der på lørdag, så jeg kan jo alltids snakke med dem da og evt. klage over manglende svar :whistle:

Skrevet

Nei, jeg betalte ikke, for jeg ventet på tilbakemelding.. AgiPro har jeg bare hatt problemer med, så jeg er også veeeldig glad i den elektroniske påmeldingen via NKK. Synes det er irriterende å ikke få svar når det står tydelig "send mail til denne adressen dersom du har problemer". :innocent:

Vi skulle vært påmeldt i kl.II, så det blir kanskje problematisk uansett? :argue: Men altså, vi er slett ikke startklare, ettersom damen syntes det var ekkelt å trene alt som inneholdt dekk med melk i meieriet :ahappy: De som kjenner henne vet at dette ikke er normalt, da alt med dekk normalt er hennes yndlingsøvelser. Vi får satse på å starte om et par måneder istedet.

Edit: Vi har forresten påmeldt en valp til valpeshowet der på lørdag, så jeg kan jo alltids snakke med dem da og evt. klage over manglende svar :whistle:

Det skjønner jeg veldig godt - kontaktpersoner skal svare, og rundt påmeldingsfrister skal en i hvert fall være tilgjengelig.

X'en er påmeldt i klasse 1, ja, så du måtte jo tatt det som repetisjon og konkurransetrening... :thumbs:

Skrevet

X'en er påmeldt i klasse 1, ja, så du måtte jo tatt det som repetisjon og konkurransetrening... :wub:

Orry kan låne startnummeret kanskje? :lol:

Skrevet

Orry kan låne startnummeret kanskje? :wub:

Kjør på! Men det må hentes i sekretariatet, for jeg har ikke fått PM eller noe enda. :lol:

Skrevet

Kjør på! Men det må hentes i sekretariatet, for jeg har ikke fått PM eller noe enda. :wub:

*børster støv at gubben*

Dette kunne blitt en interessant forestilling tror jeg :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...