Gå til innhold
Hundesonen.no

Go'este bebissene :-)

Nangijala

Recommended Posts

Skrevet

For noen skjønne fleecedotter. :blink: Men hjelpes, litt mye drama rundt hvem som skal hvor ja... Lykke til med resten!

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ha ha, ja drama er det nok av støtt ;-) Man kjeder seg sjelden når man har med folk og dyr å gjøre.... :blink:

Ja, kelpie som er frisk og snill av hunnkjønn tas i innbytte :wub:

-Må ikke spise katter :ermm:

-jage hester eller :blink:

-krangle med andre hunder :wub:

Guest Belgerpia
Skrevet

Er det mulig å være så søt da...???? :) *dåne*

Skrekkelig søt på bilder er han, men tro meg "live" er han ikke alltid like søt. Han har slikt å føre og slitk å gjøre så han gjør det meste egentlig.

Skrevet

Skrekkelig søt på bilder er han, men tro meg "live" er han ikke alltid like søt. Han har slikt å føre og slitk å gjøre så han gjør det meste egentlig.

Joho, han er verdens søteste live også for tenk! Kule Al. :)

Skrevet

Jeg har flere ganger sett Nangijala hunder i blader og slikt. Er de fra ditt oppdrett? :)

Valpene er i alle fall kjempefine! :)

Takk, ja det er mitt oppdrett fra "tidenes morgen" dvs. 1990.

Ingen andre innblandet mener jeg ;-) Så da får man ta både æren og skylda selv ;-)

Skrevet

Joho, han er verdens søteste live også for tenk! Kule Al. :lol:

Ja, ikke sant ! Kan jo ikke bli stort søtere enn dette :-) :)

Og litt "busy" med diverse "prosjekter" :lol: er jo bare sjarmerende.... eller ? :)

Skrevet

Puh! Denne tråden har ikke blitt mindre farlig siden sist! :) Al høres ut som min type hund, meeeen skalikkehahannhund-skalikkehahannhund, hehe. Skal forøvrig ikke ha ny hund med det første heller, så jeg løper ut igjen! :)

Skrevet

Ha ha ! Ja, Al er nok en hund som mange hadde likt, men det ER en aktiv liten sak ;-)

Til helga skal han kanskje på utlån til en familie med en Jack russel tispe,

så da får han nok kjørt seg ;-)

Tirsdag lettet flyet med Ged som skal til Australia. I dag "nyter" han en dag i frihet i Singapore før neste etappe til Melbourne går.

Stakkar små, det er ikke småtteri vi utsetter de for !

Jeg er alltid "tøff i trynet" frem til jeg står på Gardemoen og vet'en skal forsegle buret, og det er ingen vei tilbake. Da er jeg ikke noe særlig høy i hatten lengre :-(((

Rart å sende avgårde en valp som man ALDRI får se igjen.

I tillegg er den proppet med gift før den reiser, ikke mindre enn 2 behandlinger mot flått ! Det er vinter her altså ! Er ikke glad i Exspot i det hele tatt da jeg har sett alt for mange hunder får hårløse flekker der det blir injisert (våteksem-aktig). Og det er nok ikke så snilt mote leveren å få alt dette i seg.

I tillegg skal den "låses" inne i 1,5 døgn før den er fremme i Singapore og kan komme ut å gjøre fra seg og strekke på bena. Man lurer noen ganger på hva i helv.... man driver med !

Når han er fremme i Australia bærer det rett i karantene en mnd. før han endelig kan forenes med sin forvertfamilie og deres andre groenendael.

Venter spent på å høre hvordan alt har gått med han, og er takknemlig for å bo i et land hvor vi nå kan få inn valper ved 8-12 uker så de slipper slike prøvelser i starten.

Bilde av Ged dagen før han reiste:

27186_1179363659301_1684459348_343297_3760043_n.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Klart det :-)

Lille skjønne "Duck" flyttet i dag, så da er det "bare" Al igjen.

Han er jo ikke bare-bare, derfor "" ;-)

Tenker nok du blir fan av papsen og jeg ;-)

E

Valpene måtte jo bare bli helskjønne med så vakre foreldre! Spesielt fan av moren :hmm:

Skrevet

Da var endelig australieren ute av "fengsel" :-) Han holdt koken i 8 timer før han endelig sloknet ! Får håpe ikke det setter standarden, for da får de ikke tid å gå på jobb, for de må underholde han ;-) Han har nok savnet litt sosial omgang med både folk og dyr stakkar !!

Det ER en brutal verden, har ikke bare god samvittighet for å utsette en liten hund for sånt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...