Gå til innhold
Hundesonen.no

Frøkenløken!


Papillon

Recommended Posts

Siden jeg ikke finner igjen den gamle tråden hennes lager jeg en ny.

The Curse of The Black Pearl

Far: Nuch Such Plch NV-07 Menines Improved Image, mor: Tinctorias Shanita

Frøken er en trefarget papillontispe som nå er 3 år gammel. Hun er "noget" spesiell, både på godt og vondt! Hun har masse personlighet og synes at hun selv er verdens fineste papillonfrøken, noe jeg også synes :angry:

Utstilling er ikke hennes greie siden det er altfor mange hunder og mennesker der til at hun trives, værtfal i senere tid. Hun har fått fire CK og fire HP på de utstillingene hun er blitt stilt på, så hun er jo vakker, eneste bakdelen er at mentaldelen skranter litt.. Så vi har lagt utstilling på hylla! Vi har konkurrert i lydighet to ganger med elendig resultat :) Vi har også konkurrert litt i agility. Det har gått så som så. Noen ganger har hun disket på at hun løp litt for langt frem og tilfeldigvis tok med seg et hinder på veien, eller at hun har tatt feil inngang på tunellen. Men da har jeg vært kjempefornøyd med henne, det eneste som teller for meg er at hun synes det er gøy og er lykkelig (klisje..) Noen ganger har hun ikke syntes det har vært noe kult i det hele tatt, så da har jeg disket henne selv.

Hun elsker (som oftest) å trene, desverre har det blitt litt lite trening i vinter.. Hun er en veldig klok hund som kan mange unødvendige triks :whistle:

Vel, her har dere noen bilder av lille frynsemusen :)

turjordet%20085.jpg

turjordet%20087.jpg

682.JPG

868.JPG

741.JPG

680.JPG

024.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøt hund! :) Synes hun er finere enn de fleste papillonner jeg har sett. :whistle: Og kjempefine bilder!

så pen :) Og jammen meg også en kjempe fotogen hund !

Frøken takker og gir en nuss til dere begge :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Ser at denne tråen er blitt litt forsømt :getlost:

047.JPG

055.JPG

113.JPG

090.JPG

136.JPG

160.JPG

051.JPG

301.JPG

483.JPG

508.JPG

036.JPG

051.JPG

376.JPG

180.JPG

Det ble litt mange bilder det :ahappy: Hun har fått sommerklipp bak forresten! Skulle egentlig ta hele hunden, men det ble så stygt så ble bare med baken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...