Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø

HHC

Recommended Posts

Skrevet

Da har pm'n kommet :whistle: bare 12 GD ;) og 2 valper :P blir koselig :icon_redface: mange bernere!

Tvilsomt at pm'en er kommet da påmeldingsfristen ikke har gått ut OG nkk utstillinger har ikke valper.

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia
Skrevet

Skal til Bø - tar det som en dagstur, kjører fra Kråkstad i fem tiden om morgenen.

Skrevet

Tvilsomt at pm'en er kommet da påmeldingsfristen ikke har gått ut OG nkk utstillinger har ikke valper.

uups feil tråd :icon_redface::whistle: løpe å legge den i riktig tråd (Letohallen) ;)

Skrevet

vi kommer desverre ikke for her blir det laget valper rundt den tiden + at det er en hel drøss med valper på en ca 4 uker(ene kullet) og kanskje så blir det født enda et kull rundt den tiden :banana:

Skrevet

*ler* Men x antall bruksstevner og slikt klarer dere å gjennomføre med glans. Venstresving er skuuummelt! :whistle:

Jaaah, det er faktisk sånn. Venstresvinger er mye verre enn bruksstevner og lp-stevner og alt det der. :):hmm:

Skrevet

Jaaah, det er faktisk sånn. Venstresvinger er mye verre enn bruksstevner og lp-stevner og alt det der. :):)

Da kanskje du stiller opp med Tíbrá i lydighet eller spor for meg eller? :D Jeg har nerver så det holder i alt annet enn utstilling og AG. AG går nemlig for fort til at jeg rekker å være nervøs :D

Skrevet

Da kanskje du stiller opp med Tíbrá i lydighet eller spor for meg eller? :) Jeg har nerver så det holder i alt annet enn utstilling og AG. AG går nemlig for fort til at jeg rekker å være nervøs :)

Jadda, ingen problem, just name the time and place! :D

Skrevet

Jadda, ingen problem, just name the time and place! :)

Så kjekt - går du LP med Nora på Bø og da? :)

Skrevet

Så kjekt - går du LP med Nora på Bø og da? :)

Jepp, det kan jeg godt! :) Er ikke så farlig med de andre sine hunder, er mye skumlere med Cane fordi jeg vet at han har vært inni en sånn hall èn gang i hele sitt liv. :D

Skrevet

Jepp, det kan jeg godt! :) Er ikke så farlig med de andre sine hunder, er mye skumlere med Cane fordi jeg vet at han har vært inni en sånn hall èn gang i hele sitt liv. :)

Ja, da er det helt sikkert mye bedre med en miljøberørt skrulle som man vet syns haller er drøye greier *flir*

Skrevet

Skal - skal ikke?

PM går ut i morgen. En eller begge? (nesten så jeg håper Blaze blir veterian snart så jeg slipper det problemet :wub: )

Edit:

Da er begge jentene påmeldt også håper vi at det ikke kræsjer for handler.

(Benedicte/Labbis skal du evt opp?)

Skrevet

Hvis det er noen som mangler plass å overnatte så er det fortsatt endel ledige hytter på Lifjell feriesenter

Veldig grei plass å bo, vi bor der hvert år. Ca 15min å kjøre til hallen :frantics:

Vi vurderer det. Men overnatting må vi jo ha.

Noe sted å anbefale? vi er bare 2 stk, så om noen trenger å dele hytte.. SKRIK UT! :frantics:

Skrevet

*ler* Men x antall bruksstevner og slikt klarer dere å gjennomføre med glans. Venstresving er skuuummelt! :wub:

Jeg så denne. Og jeg LOVER at jeg skal løpe tre ganger i ringen MINST for hver eneste bruksprøve du tar med deg en av mine på! Jeg dør nesten med tanken på en pitteliten lokal prøve.... :frantics:

Deal ?? :frantics:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...