Lazita Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 he he he jaja, jeg var no ikke så langt vekke i fra de rasene jeg har fra før av, og må ærlig innrømme det at jeg kunne godt tenkt meg den Finske typen av den sorten hund jeg fikk. Jeg er visst nokk en Svensk lapphund i følge den testen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Jeg ble tibetansk terrier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Jeg ble en american foxhound. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Ble Hungarian Puli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 har tatt den en før lenge sida , da ble jeg whippet. nå ble jeg chinese crested Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Jeg ble BERGAMASCO SHEEPDOG, ikke helt meg det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Andre gangen jeg tok den ble jeg en saluki . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Italiensk Greyhound :? Visste ikke at det var en italiensk variant? ..Vet ikke om det passer jeg.. Kjenner ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Jeg ble Soft coated wheaten terrier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 (Loke, italiensk greyhound er det samme som italiensk mynde. ) Ble german pincher jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Ble basnji jeg kleine munsterlender er en fuglehund, mamma har vokst opp med slike. fine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Hamilton støver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Tok testen en gang til jeg og... Ble sannelig Field Spaniel IGJEN!!! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 Tok også testen igjen da ble jeg fransk bulldog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 jeg ble minature dachs jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 10. November 2005 Rapporter Share Skrevet 10. November 2005 Andre gang ble jeg German Pincher... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. November 2005 Rapporter Share Skrevet 10. November 2005 Jeg tok den to ganger jeg og, og ble henholdsvis NEG og australsk kelpie Ingen av delene helt meg, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. November 2005 Rapporter Share Skrevet 10. November 2005 Andre gangen jeg tok den ble jeg svensk lapphund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. November 2005 Rapporter Share Skrevet 10. November 2005 Ble field spaniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Jeg ble Basenji Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Jeg ble også en german pinscher (det er vel det vi kaller pinscher?) "will bite first and think later" Så nå vet dere det! Grrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Jeg ble shetland sheepdog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundeboms Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 hmmm.. blei Ibizan Hound jeg.. sikkert greit.. hehe artig test..., sleit litt med engelsken da, herregud jeg er dårlig i det.. flaut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Jeg bel Pomeranian jeg..søte de da! Du er ikke alene med engelsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Ble en cavalier king charles spaniel:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar