Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som ska til Kongsberg i helgen?

Guest Vicky

Recommended Posts

Jeg skal dit nesten garantert søndag og jeg prøver iherdig å få byttet vakt slik at jeg får meg dit lørdag og..loke trenger alt han kan få av miljøtrening ,så jeg kan ikke la sånne muligheter gå fra meg... :)

hundeheidi:jeg skal ta toget? Kgb er såpass lite at det er nok gangavstand :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit nesten garantert søndag og jeg prøver iherdig å få byttet vakt slik at jeg får meg dit lørdag og..loke trenger alt han kan få av miljøtrening ,så jeg kan ikke la sånne muligheter gå fra meg... :)  

hundeheidi:jeg skal ta toget? Kgb er såpass lite at det er nok gangavstand :wink:

jeg skal dit på fredag når lp`n og ag`n er. Jeg skal bare gå litt lp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke LP`n lørdag da?

Vennina mi starter i kl2 og jeg trooor hun starter lørdag? :?

kanskje jeg har misforsått...igjenn...

ja, når jeg ser nå ser jeg at det er lørdag.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på valpeshow på Søndag, møte oppdretter og mange andre aussie folk :)  På lørdag skal jeg kanskje være med for å se på noen kjente..

ja, det kommer visst 13 valper!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja toget kan jeg jo ta, kanskje jeg kommer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...