Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva får hunden din til jul ?


Victoria

Recommended Posts

Derimot får også JEG julegave av HUNDEN hvert år, og hun er veldig flink til å vite akkuratt hva jeg ønsker meg! I år har hun jammen også kostet på seg julegave til "reservepappa", "bestemor og bestefar".

Utrolig! Kira har også kjøpt julegaver til både matmor og matfar og flere andre. Hun tenker da på alt! :wub:

Hun får margbein og et nytt pipedyr til jul. Akkurat det hun ønsker seg.

Får bare håpe lekedyret overlever jula... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Tørka karbonader, formet som hjerter og alle andre former og i tillegg så kjøpte jeg en hundesjokolade.

Hun får pakke den opp selv, det er noe hun synes er kjempe morsomt, jeg tror hun synes det er mer morsomt å rive opp papiret enn å spise selve gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg ingen pakketyv i hus noe mer da. Bogar var ram til å "klemme på pakker". :P Han gikk og beit i alle pakkene helt til han fant en hundepakke for så å stikke av med den og åpne den. :P

Bridie snek gaver under treet i fjor. Blir spent nå gitt, da det kommer til å bli 4 hunder og 4 katter rundt gavene her! :wub: Greit vi ikke HAR tre tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Flere som burde egentlig fått julekort av veterinæren? :P Men man løper fort til dyrlegen ja. Heller en gang for mye enn for lite...

Men nå har jeg ingen pakketyv i hus noe mer da. Bogar var ram til å "klemme på pakker". :P Han gikk og beit i alle pakkene helt til han fant en hundepakke for så å stikke av med den og åpne den. :D

Vår faste veterinær hadde feriesteng i går, så vi fikk hjulpet en annen veterinær økonomisk... :wub: Spre julegleden, må vite.

Nissen kom med gaver i natt, det sto igjen en velfylt sekk ved peisen i morges. Lille nevø har høytidelig delt ut alle gavene, og jaggu var det ikke en til X'en fra nissen også! Hun tok pent imot i munnen, sto stille så vi fikk tatt bilde, og så rev hun av papiret i bittesmå biter. Inni var tre forskjellige godterityper, hun valgte kjapt en, rev en åpning i plastikken og dro ut et stort hardpresset margbein - snadder som faktisk varte gjennom nesten hele Tre nøtter til Askepott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira fikk griseøre som var pakket inn. Hun var redd for gavepapiret hun, så vi måtte pakke det opp for henne... Hun turte så vidt å hente det fra papiret. Jeg som hadde trodd at hun kom til å rive opp papiret fordi det luktet godt der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår faste veterinær hadde feriesteng i går, så vi fikk hjulpet en annen veterinær økonomisk... :cool: Spre julegleden, må vite.

Nissen kom med gaver i natt, det sto igjen en velfylt sekk ved peisen i morges. Lille nevø har høytidelig delt ut alle gavene, og jaggu var det ikke en til X'en fra nissen også! Hun tok pent imot i munnen, sto stille så vi fikk tatt bilde, og så rev hun av papiret i bittesmå biter. Inni var tre forskjellige godterityper, hun valgte kjapt en, rev en åpning i plastikken og dro ut et stort hardpresset margbein - snadder som faktisk varte gjennom nesten hele Tre nøtter til Askepott!

Godt du får spredt julegleden litt!

Her falt fotballer veldig i smak. Begge skulle åpne selv, Nirm enn med litt holdehjelp mens han reiv av papiret. Så skulle det spilles fotball inne, og jeg er et vinglass fattigere. :o Med er da bare jul en gang i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...