Gå til innhold
Hundesonen.no

Det er ikke meg!


ingar

Recommended Posts

Slik jeg forstår trådstarter, så er det et lite hjertesukk over enkelte kursdeltakere som egentlig bare vil ha mer av den medisinen som beviselig ikke har virket, i alle fall ikke godt nok.Og som går kurs etter kurs for om mulig å få foreskrevet noe hokkuspokkus som skal gjøre at vedkommende kan fortsette som før, men med et helt annet resultat...

Har jeg forstått deg rett, ts?

Mange har allerede forhåndskonkludert med hvordan ting henger sammen og ønsker da råd og vink som støttet den forhåndskonklusjonen. Ja du har forstått det rett. Da må man rett og slett gå på det kurset som er tilrettlagt for hvordan man ønsker å trene hund. På mine kurs er filosofien positiv forsterkning, negativ straff og klikker.Og det er jeg tydelig på. Om man ikke ønsker å drive med det, så finns det andre mer egnede kurs. Det kan lett bli kontroverser når man da ut i kurset oppdager at den filosofien ikke passer allikevel. "Det er ikke meg" å ignorere at hunden ikke setter seg når jeg sier sitt, er bare et eksempel. Så, ja mange ønsker å få servert noe hokkuspokus slik at de kan fortsette som før. Beklagligvis finnes det intet slikt. Bare reell jobb og vilje til å snu de stener som må til om man ønsker å nå sine mål.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...