Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil passe Aynï?


Huldra

Recommended Posts

Jeg trenger pass til en liten cairn terrier tispe i perioden 17. (ettermiddag/kveld)- 22. (ettermiddag/kveld) desember.

Hun har løpetid i den perioden, men blør lite og er flink å vaske seg. Det betyr uansett at hvis du har hund, bør du ha kastrert hannhund, eller tispe som går overens med løpetispe. Aynï har tendens til å ri på andre hunder under løpetiden, så hunden din bør evt takle dette på en ok måte, hun kan også bli mer aktiv enn til vanlig pga løpetiden. Sånn generelt går hun overens med alle hunder, og er en enkel hund å ha med å gjøre. Det største problemet du vil møte på (hvis du har en annen hund), er antageligvis at de kommer til å leke..mye.. Dette må du være forberedt på, og vite hvordan du evt håndterer hvis det skulle plage deg. Hvis du ikke har hund, så går det helt greit at hun er alene hjemme hos deg, men hun pleier ikke å ligge i bur. Du kan evt stenge henne inne på et rom el.l.. Siden hun har løpetid, får du ikke lov å slippe henne løs, hun må være i bånd.

Jeg sender med mat, bånd osv, og sengen hennes. Vi leverer/henter. Du får 400 kr for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner noen som vil passe kråkebållen!

Ser for meg at hadde hun vært her hadde bridie og hun hatt en orgie utenlike :yawn: Bridie blir nemlig LITT på tuppa når det er løpetidstisper i nærheten. Tjihi.

Men ja, lykke til med å finne pass. Jeg tar ikke sjansen på å dra fler dyr inn i hus her desverre, og kanskje litt langt å reise? :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner noen som vil passe kråkebållen!

Ser for meg at hadde hun vært her hadde bridie og hun hatt en orgie utenlike :) Bridie blir nemlig LITT på tuppa når det er løpetidstisper i nærheten. Tjihi.

Men ja, lykke til med å finne pass. Jeg tar ikke sjansen på å dra fler dyr inn i hus her desverre, og kanskje litt langt å reise? :(

Jeg tror Aynï hadde digget å bo hos deg! Full fart og leking døgnet rundt! :yes: *ser for meg sliten terrier*

Jeg skulle gjerne passet henne, men det er litt langt borte :)

Hvor er palmekysten egentlig? Vet det finnes palmer utenfor Stavanger, men det er kanskje ikke akkurat der?

Det ordner seg nok uansett; får jeg ingen til å passe henne kan jeg alltids drasse henne med meg dit jeg skal. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbudene - koselig å høre dere ville passet henne dersom det hadde gått! :D

Jeg kan gjerne passe ho jeg, men aner ikke hvor du bor. blir det for langt unna? :getlost:

Orkdal er et stykke unna Oppland, for Orkdal er ca 4-5 mil utenfor Trondheim. :D Og så langt gidder jeg ikke reise for å levere/hente..! :ahappy: Men takk for tilbudet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden - jeg forstår at det er en dum tid, og selvsagt må folk bo i rimelig nærhet da! :D

Men i verste fall tar jeg henne med meg, det er ikke verre enn det liksom. Bare litt mer "styr". Alternativt har jeg tenkt å spørre et vennepar om å passe henne, men de har katt.. men det håper jeg går bra likevel. Og alternativt etter/før det, så kan det hende at foreldrene mine skal avlive sin hund, og da kan de passe henne.. Ikke at det siste der hørtes noe særlig ut i grunnen.. :getlost: Men det er fint at så mange kunne tenkt seg å passe henne hvis det hadde passet seg sånn! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alternativt etter/før det, så kan det hende at foreldrene mine skal avlive sin hund, og da kan de passe henne.. Ikke at det siste der hørtes noe særlig ut i grunnen.. :getlost: Men det er fint at så mange kunne tenkt seg å passe henne hvis det hadde passet seg sånn! :ahappy:

Totalt OT. men huffda? Husker jeg feil nå, eller har de cavalier?

Håper det ordner seg med pass til kråkebollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...