Gå til innhold
Hundesonen.no

vi også har noen bilder fra Stord


Lazita

Recommended Posts

Men som vanlig når gubben tar bildene så blir det for det meste spøkelsebilder så jeg tar bare med de som det går an å se hva han har tatt bilder av.

Bur017.jpg

Kine og Casper.

Se refleksene på jakken min då(jeg er redd for ikke å bli sett :) )

Bur018.jpg

Kine og Casper

Bur020.jpg

Fremdeles Kine og Casper.

Bur026.jpg

Rart Jostein forelska seg i Huskyen då???? den var jo nydelig.

Bur028.jpg

Neida vi breier oss ikke i det heletatt, vi bare bruker fra stolpen og bort til burene til høyre der vi. 8)

Bur034.jpg

Odin den vakre

Bur035.jpg

Odin, lurer på om Jostein snart er omvendt, kan se ut som om han begynner å like Odin for det er han som har knipset bildene ikke meg :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Vi stresset litt med å få Odin til å sitte på de bildene! Akurat idet han satt bra og Jostein sku knipse, så flyttet dyret på seg...hihi - han var for opptatt med alt rundt oss til å høre på matmor særlig lenge.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Vi stresset litt med å få Odin til å sitte på de bildene! Akurat idet han satt bra og Jostein sku knipse, så flyttet dyret på seg...hihi - han var for opptatt med alt rundt oss til å høre på matmor særlig lenge.. :roll:

ja det forstod jeg når jeg så bildene for det var disse bildene som var best, resten ser ut som spøkelse bilder, også har vi ett av rompen til odin, resten av hunden forsvat bak en vegg :)(gud han er såååå flink til å ta bilder den gutten altså =D> )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odin var så peeeeen Love

Takk for det.. :) (og så moongoo...hihih) -nå fikk jo ikke jeg hilst så mye på den lille din, da...i og med at hunikke syns helt det samme som deg om den brune herremannen som ville snuse på..hihi

Men skal si dere hadde god kontakt i ringen da!! =D> :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.. :( (og så moongoo...hihih) -nå fikk jo ikke jeg hilst så mye på den lille din, da...i og med at hunikke syns helt det samme som deg om den brune herremannen som ville snuse på..hihi

Men skal si dere hadde god kontakt i ringen da!! =D> :)

hehehhehe hun vet å si fra ja :roll: Men tror innerst inne at hun hadde en liten avstandsforelskelse til ham. Hun er bare litt sjenert :)

Takketakk! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
    • Du kan prøve Kim Salomonsen på facebook. Det er den eneste oppdretteren av rasen i Norge. Det er en litt større rase i Sverige.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...