Gå til innhold
Hundesonen.no

Brun kjempebamse på golfbanen

Tuskelusken

Recommended Posts

Vi var på østlandet i helgen, og sov hos onkelen min. Da er det ikke til å unngå at jeg går tur med hunden hans, Leopold. :whistle: Og han er så heldig å ha en golfbane ikke så langt unna, og der kunne hundene gå løse. Var noen andre med hunder der og. :whistle: Skulle ønske det var en sånn golfbane her og!

November2009800.jpg

November2009802.jpg

November2009803.jpg

November2009801.jpg

November2009806.jpg

November2009813.jpg

November2009816.jpg

November2009820.jpg

November2009823.jpg

*Dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott hund! Fikk plutselig lyst på leonberger jeg wub.gif

Men en ting som slo meg var, at jeg i en ganske lang periode slet virkelig med å se passgang hos hund, tok meg 2 mnd!! før jeg lærte meg å se det, oh bilde 7 og 8 i det første innlegget var bare et prakteksempel. Hihi biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Men en ting som slo meg var, at jeg i en ganske lang periode slet virkelig med å se passgang hos hund, tok meg 2 mnd! før jeg lærte meg å se det, oh bilde 7 og 8 i det første innlegget var bare et prakteksempel. Hihi biggrin.png

Bilde 7 er vel bare vanlig trav? Og åtte er vel sakte galopp, tror jeg. :P

Ellers kjempefine bilder, Synnøve! :icon_confused: Han var kjempesøt.

Synes det er litt morsomt at han heter Leopold, er visst en del leonbergere som heter det, virker det som! :wub: Har en her på pensjonatet i blant. Hvor gammel er han der? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

November2009816.jpg

November2009820.jpg

Bilde 7 er vel bare vanlig trav? Og åtte er vel sakte galopp, tror jeg. wink.png

For meg så ser det øverste bildet ut som vanlig trav, mens det andre er passgang? Ikke si at jeg tar feil for da har jeg fortsatt ikke lært noe! tongue.png I såfall, går jeg og legger meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så ser det øverste bildet ut som vanlig trav, mens det andre er passgang? Ikke si at jeg tar feil for da har jeg fortsatt ikke lært noe! tongue.png I såfall, går jeg og legger meg !

Det SER ut som passgang! Men ser du på beina, så har han motsatte bein i luften. I passgang så har de beina på samme side, i luften samtidig. Enten så går han litt fort, eller så tror jeg han galopperer veldig sakte. Men, ja, det kan se ut som passgang!

Edit: Med en ekstra kikk på bildet, så ser det faktisk ut som om han bare går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, utrolig flotte bilder!!:icon_confused: Leonbergere er fiiine bamsehunder :wub:

Det SER ut som passgang! Men ser du på beina, så har han motsatte bein i luften. I passgang så har de beina på samme side, i luften samtidig. Enten så går han litt fort, eller så tror jeg han galopperer veldig sakte. Men, ja, det kan se ut som passgang!

Hehehe, ikke lett gitt. Men for min del ser det da virkelig ut som han bare går? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kommentarer! Det setter jeg pris på! :)

Synes det er litt morsomt at han heter Leopold, er visst en del leonbergere som heter det, virker det som! :P Har en her på pensjonatet i blant. Hvor gammel er han der? :P

Tror han blir fire i januar. :D

Først og fremst, utrolig flotte bilder!:hmm: Leonbergere er fiiine bamsehunder :)

Hehehe, ikke lett gitt. Men for min del ser det da virkelig ut som han bare går? :blink:

Han halter muligens på bildet, hvis det hjelper. :) Han haltet hvertfall litt når han løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...