Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur med Loke og Wachita! =) Masse bilder!!

Marianne

Recommended Posts

:) Jeg kan ikke skjønne hvorfor Tequila ikke likte han assa... :roll: Men jeg likte han veldig da... Hvis det hjelper..? :wink: Savnet etter en stor arbeidsnarkoman kom snikende ja...!! :mrgreen
:

Du får begynne å kikke litt på bruksschæferen da vettu :wink:

De er jo fine de og,og ikke så mye sykdommer heldigvis...

Er veldig enig med deg at hun er nydelig ja...! :D:D:D Beste i hele verden tenk!!! ;):x:D:(
Utrolig vakker!Man får ikke riktig inntrykk av henne på bilder..Den manken skinner mer i virkeligheten :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh' date=' så herlige bilder! Loke er bare .. mm.. :wink: Hehe. Tror nok Puma hadde kost seg der han og, min lille gutt med kronisk pinnegalskap (han er HELT håpløs).. Gleder meg til jeg og kreket får blitt med dere på tur![/quote']Vel,når du backer ut av romjulsturen vår med gløgg og det hele så har du deg selv å takke :)

Vi får ta det til neste år... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:

Du får begynne å kikke litt på bruksschæferen da vettu :wink:

De er jo fine de og,og ikke så mye sykdommer heldigvis...

Utrolig vakker!Man får ikke riktig inntrykk av henne på bilder..Den manken skinner mer i virkeligheten :(

Ja tror jeg må finne på ettellerannet, kjenner jeg begynner å få lyst på en stor hund som jeg virkelig kan jobbe med og som har en intelligens som er LITT høyere enn dørstokken...! :wink: Er utrolig glad i Tequila, men hun kler å være blond for å si det sånn...! :roll: Kan tenkes det er jeg som var litt bortskjemt med Schäfere som klarte å tenke ut ting på egenhånd også da... Men det er en grunn til at jeg jubler og blir kjempe stolt de få gangene Tequila viser tegn til litt intelligens... :wink: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...