Guest Jonna Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Så dommerlistene i Hundesport i dag og bestemte meg iallefall for å stille på søndagen. Det kommer en Australsk Dommer som faktisk har dømt endel rasen i Australia og er "kjent" der nede. Lørdagen er det også en Australsk dommer, men finner ingen resultater på henne. Så Blaze skal iallefall meldes på lørdag Heldigvis ser det ut til at hun planlegger miste pelsen nå, så da bør hun være fullpelset til den tid (men venter tilslutten av des med å melde på sånn for sikkerhets skyld) Talli må jeg bare vente og se om det blir bebiser på eller ikke. Noen andre som har tenkt så langt etter dommerlisten kom ut?
Caroline Skrevet 25. November 2009 Rapporter Skrevet 25. November 2009 Tja, jeg er ikke sikker enda. Det er samme helg som Fredericia, men der nede er det ikke dommere for Tíbrá i følge oppdretteren (som selv skal droppe å stille). Derimot tror jeg det er bra sheltiedommer der nede. Spørs om det blir "en her og en der" som i Leto, men vi får se det an litt til..
Guest Jonna Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Tja, jeg er ikke sikker enda. Det er samme helg som Fredericia, men der nede er det ikke dommere for Tíbrá i følge oppdretteren (som selv skal droppe å stille). Derimot tror jeg det er bra sheltiedommer der nede. Spørs om det blir "en her og en der" som i Leto, men vi får se det an litt til.. Er vist bare vi som har tenkt så langt. Merkelige greier Ser at Sheltie, Aussi og AK er i samme ring på søndagen faktisk :rolleyes2:
Caroline Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Er vist bare vi som har tenkt så langt. Merkelige greier Ser at Sheltie, Aussi og AK er i samme ring på søndagen faktisk Ja det var rart Jeg har jo lagt planer langt ut på året alt :rolleyes2:
SusanneL Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 JEG gleder meg som en unge å begynne å stille eldste hannen min (blir veteran 8. januar), så jeg dukker nok opp på fere av disse små-utst. igjen til neste år.. Har også et par pene juniorhanner som jeg har lyst til å stille. Må bare finne noen handlere som kan steppe inn hvis begge guttta' får CK (og det skal de jo såklart).. Så jo - til Hellerudsletta skal jeg ganske sikkert! (10 min. hjemmefra) Susanne
Caroline Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 JEG gleder meg som en unge å begynne å stille eldste hannen min (blir veteran 8. januar), så jeg dukker nok opp på fere av disse små-utst. igjen til neste år.. Har også et par pene juniorhanner som jeg har lyst til å stille. Må bare finne noen handlere som kan steppe inn hvis begge guttta' får CK (og det skal de jo såklart).. Så jo - til Hellerudsletta skal jeg ganske sikkert! (10 min. hjemmefra) Susanne Ooo, jeg har en sånn liten hemmelig drøm om å prøve å stille beardis altså :rolleyes2: Så fremt det ikke kræsjer med noe av mitt eget, selvfølgelig.
Guest Jonna Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 JEG gleder meg som en unge å begynne å stille eldste hannen min (blir veteran 8. januar), så jeg dukker nok opp på fere av disse små-utst. igjen til neste år.. Har også et par pene juniorhanner som jeg har lyst til å stille. Må bare finne noen handlere som kan steppe inn hvis begge guttta' får CK (og det skal de jo såklart).. Så jo - til Hellerudsletta skal jeg ganske sikkert! (10 min. hjemmefra) Susanne Sikkert hjelp å få herfra også, det pleier gå rimelig fort i ringen min :rolleyes2:
SusanneL Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Fabelaktig - så snilt av dere! Da skal jeg ikke være redd for å melde på to gutter lenger.. Vi pleier å være ganske fort ferdig vi også... Men siden nærmest alle beardisene stadig vekk får Ck er det så vanskelig å finne noen som kan gå inn i beste hannhundklasse... Og ja - Caroline - vi må ta en prat om handling en gang. Jeg må få lære noen triks for å få mine til å stå slik som dine... Susanne
armagnac Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Vi skal dit Regner med vi stiller begge dagene i hvertfall på NGDK's utstilling, langt er det heller ikke en times tid
SiriogDiego Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 Er det noen som har link til dommerlistene? Jeg finner det ikke på nettet og vet ikke hvor jeg har lagt hundesport.
armagnac Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 link til NGDK her : Dommerliste
SiriogDiego Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 link til NGDK her : Dommerliste Takk
TonjeRA Skrevet 20. Desember 2009 Rapporter Skrevet 20. Desember 2009 Vi er med Tina og Kita for å trene litt med Aimee!
Guest Jonna Skrevet 2. Januar 2010 Rapporter Skrevet 2. Januar 2010 Klarer ikke bestemme meg for om at jeg skal melde Blaze på en eller begge dager. Vi har jo ikke noe å hente, men det er jo morro å stille. What to do!?
Caroline Skrevet 2. Januar 2010 Rapporter Skrevet 2. Januar 2010 Jeg har forsøkt å kontakte arrangørene for å høre hva de legger i "australske raser", for jeg har en mistanke om at de har satt aussie under det begrepet, og det er jo ingen australsk rase. Jeg fikk ikke noe konkret svar fra NGDK (dumt å ringe på 1. nyttårsdag visstnok) og NSBK har enda ikke svart meg (ga opp telefon og sendte mail). Jeg liker liksom å vite hvilken dommer jeg melder på for (også vil jeg veeeldig gjerne ha A. Ulltveit-Moe da). Klarer ikke bestemme meg for om at jeg skal melde Blaze på en eller begge dager. Vi har jo ikke noe å hente, men det er jo morro å stille. What to do!? Begge!
Guest Jonna Skrevet 2. Januar 2010 Rapporter Skrevet 2. Januar 2010 Jeg har forsøkt å kontakte arrangørene for å høre hva de legger i "australske raser", for jeg har en mistanke om at de har satt aussie under det begrepet, og det er jo ingen australsk rase. Jeg fikk ikke noe konkret svar fra NGDK (dumt å ringe på 1. nyttårsdag visstnok) og NSBK har enda ikke svart meg (ga opp telefon og sendte mail). Jeg liker liksom å vite hvilken dommer jeg melder på for (også vil jeg veeeldig gjerne ha A. Ulltveit-Moe da). Begge! Jeg leser det som om Aussien også går under der. Det må da være alle raser med "Australsk" i rasenavnet Begge de dommerene har dømt AK endel i hjemmlandet sitt iallefall. Kanskje Aussi også? Selv om Australia ikke er hjemlandet da Da er Blaze påmeldt til begge dager. Antagelivis hennes siste utstillinger før hun blir veteran (er planen, men om jeg klarer holde meg er en annen sak ) Det er jo så mange andre kjente raser m/eiere som går for samme dommerene jo Enig. Stemmer for begge Du er vel heller ikka partisk i denne saken
Caroline Skrevet 2. Januar 2010 Rapporter Skrevet 2. Januar 2010 Jeg leser det som om Aussien også går under der. Det må da være alle raser med "Australsk" i rasenavnet Begge de dommerene har dømt AK endel i hjemmlandet sitt iallefall. Kanskje Aussi også? Selv om Australia ikke er hjemlandet da Og jeg leser det som om de er under øvrige, ettersom det er en amerikansk rase *vil ha, vil ha* Det er jo ikke akkurat flust med aussie i Australia, så jeg vet jo ikke om en australsk dommer har sett/dømt de engang. Irriterer meg skikkelig over sånne tvetydige annonser *ler*
Skautussa Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Skal stille Dina og Eto den 30/1...
turbogutten Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Tro de blir til at jeg melder på begge dager her ja, blir på utsatt frist isåfall trur eg Edit: Da er han påmeldt lørdagen, så får jeg se om jeg tar søndag også
Carina Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Jeg kommer med begge mine, Cane skal stilles i bruksklasse begge dager og Zoffis skal få debutere på valpeshow.
Caroline Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Jeg kommer med begge mine, Cane skal stilles i bruksklasse begge dager og Zoffis skal få debutere på valpeshow. Nææ, så koselig at dere kommer! Har ikke vi samme dommer en av dagene også tro?
Carina Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Nææ, så koselig at dere kommer! Har ikke vi samme dommer en av dagene også tro? Ja, vi har vel det på søndag. Kanskje du har lyst til å stille Cane for meg da? Det gikk jo kjempefint sist du gjorde det. :angry:
Caroline Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Ja, vi har vel det på søndag. Kanskje du har lyst til å stille Cane for meg da? Det gikk jo kjempefint sist du gjorde det. :angry: Aussie og belger har samme dommer også på lørdag, men vi har med shelties også begge dager. Så lenge det ikke kræsjer med noen shelties jeg skal stille så er det helt i orden for meg
Carina Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Aussie og belger har samme dommer også på lørdag, men vi har med shelties også begge dager. Så lenge det ikke kræsjer med noen shelties jeg skal stille så er det helt i orden for meg Weee, da håper jeg det ikke kræsjer, du er så flink med han. :angry:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar