Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til papillon!

Marianne&Java

Recommended Posts

Vi har Knott her inne, så hvorfor ikke Flua? :)

Hahahaha! Det er det beste forslaget så langt :P Så teit er jeg, at jeg vurderer sånne typer navn :P Og det er jo et navn man aldri har hørt før å!

Vi har jo Loppa her inne å :) Tenk så søtt! Loppa og Flua leiker sammen :(

Var flere gode forslag her nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Det er det beste forslaget så langt :) Så teit er jeg, at jeg vurderer sånne typer navn :P Og det er jo et navn man aldri har hørt før å!

Vi har jo Loppa her inne å :P Tenk så søtt! Loppa og Flua leiker sammen :rolleyes2:

Var flere gode forslag her nå altså!

Jeg tenkte det var to her inne med "sånne" type navn, men glemte Loppa i farta :P Men syns Flua var litt artig :) Spent på å se hva du ender opp med, og ikke minst når du får valp i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myggen! det kaller vi hunden til venninda mi, som egentlig heter Meg (ikke mæj, men meg altså)

Tenkte på det selv (kult navn, ja). Men tenker på det mer som hannhundnavn (selvom det egentlig ikke spiller en rolle når man velger sånne navn :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine navn, men det er liksom ingen mening eller betydning bak dem!

For å si litt nærmere hvor ufattelig god fantasi jeg har :hmm: Hunden jeg har nå heter Java. Det var et navn jeg fant på selv fordi det er en kaffetype som heter Java, kaffe er svart og det er bikkja å! Simsalabim :whistle:

Men vil ha et morsomt navn denne gangen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...