Gå til innhold
Hundesonen.no

Grei hodelykt


Argyr

Recommended Posts

Jeg fant ut i kveld at jeg trenger en hodelykt som koster litt mer enn femtilappen, for lyset er tydeligvis tilsvarende. Den jeg har nå har seks LED-lamper og lyser ikke ordentlig opp mer enn noen meter frem i denne mørten. Trenger en som yter littegrann mer enn det, gitt.

I en annen tråd her fant jeg tips om denne, må jeg opp i så mye for en helt ok lykt? Må jeg så må jeg, men helst ikke. :blink: Noen som vet om steder som selger den billigere kanskje?

*ut på leting i den store weben*

Edit:

Fant ut at XXL selger den til 399 over nett, så jeg får kanskje gå for den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hmm:

Jeg hadde samme problemet som deg, og endte opp med akkutat den du linket til. utrolig bra lys, og lett og fin å ha på hodet.Så jeg anbefaler den på det sterkeste! jeg bruker den til turer i skogen i mørten, og på skiturer.

Jeg kjøpte min på tess, og ga 450kr for den der. jeg sjekket også først på nett, men med porto osv fant jeg ut at jeg like gjerne kunne kjøpe den der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo bra ut den, men sitter den godt da? Det jeg savner med min lykt er stropp som går over hodet og ikke bare rundt (ja forklaringen er dårlig, men håper dere skjønner alikevel) Jeg opplever at lykten faller nedover i ansiktet så sant jeg ikke går som en tinnsoldat, men nå er nok min lykt tyngere enn denne i linken da så kanskje det har betydning. Sitter den bra, er den tung ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den veier 117 gram. Jeg har ikke hatt noe problem med at den sklir ned egentlig, men jeg turner jo ikke så mye heller da. Så det er vel mulig det er et problem v mye hopping og spretting! Jeg bruker min på tur i skogen med hunden, og skiturer, å da har jeg nå aldri hatt noe problem med den! Så jeg er nå veldig fornøyd.

Den er jo liten av størelse også så den er fin å bare putte i lommen.

Lykta er testvinner på klikk.no så det går jo an å gå inn der å lese testen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at XXL selger den til 399 over nett, så jeg får kanskje gå for den da?

Jeg kjøpte maken for ca en måned siden og synes den er bra. Ulempen kan være at batteriene sitter på hodebandet og vil miste effekt når det blir kaldt. Idag ville jeg kjøpt en med lang ledning og batteriboks som kan puttes i en lomme innenfor jakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...