Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra Hundeliv på Hellerudsletta

charlotte

Recommended Posts

Flotte bilder! Så skikkelig artig ut! Bra at de hadde fått frem mange sider av hundelivet!

Må jo si at bildet av politibilen (ford mondeo) var morsomt jeg :P mange hunde bilder...OG et bil bilde!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var der også, jeg var den tøffe jenta som løp sammen med Kristina og Lunah^^ Var ikke alltid jeg var å se sammen med hund for den parkerte jeg, Nena blei så sliten og la seg ned på alle standene så hun fikk stå igjen på pet shop girls som veggpryd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! Så skikkelig artig ut! Bra at de hadde fått frem mange sider av hundelivet!

Må jo si at bildet av politibilen (ford mondeo) var morsomt jeg :P mange hunde bilder...OG et bil bilde!!  :)

Viktig og få med bilene da, til tross for at det var feil merke :P De skulle jo ha kjørt Audi, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi :)

Bilde av instuktøren min fra valpekurset til Pan med terven sin jo!Hun var litt bekymret for hvordan det ville gå med sinnataggen min og det hadde hun jo all grunn til :P Har ikke sett henne siden Bjerke i fjor..Flinke hundedama!

Så mange fine bilder !Også huskyer ,belgere og tollere *sikle*..skulle vært der men vi var opptatt med å bade i gjødsel og å plage Tequila... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...