Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo hundeskole


Heidihj

Recommended Posts

Hva synes dere om oslo hundeskole??

Har aldri gått der selv, men har hørt av de som har gått der at hundene dems er blitt ødelagt. De hundene jeg har møtt som har gått der er ikke gode nei, men kanskje det bare er avd. Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på hverdagslydighet hos oslo hundeskole, jeg synes de var flinke. Skulle ønske vi hadde fått en annen instruktør(gjerne naboen vår som jobbet der før :) ) Men det var ikke så farlig, hun var jo ikke så ille da... :P Synes Geir Marring, sjefen sjøl, er kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 4kurs hos Oslo Hundeskole på to forskjellige avdelinger.

Chicka er IKKE ødelagt snarere tvert imot.

Kursene er kjempe bra opplagt, insturuktørene er veldig flinke og miljøet er veldig bra. :mrgreen:

Det blir helt feil av deg å si at en eller flere hunder blir gale av å gå på et dressur kurs, dette har også mye med eiere å gjøre, kan ikke bare skylde Oslo Hundeskole for dette.

Sette ut sånne rykter syntes jeg er ufint av deg! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 4kurs hos Oslo Hundeskole på to forskjellige avdelinger.

Chicka er IKKE ødelagt snarere tvert imot.

Kursene er kjempe bra opplagt, insturuktørene er veldig flinke og miljøet er veldig bra. :mrgreen:

Det blir helt feil av deg å si at en eller flere hunder blir gale av å gå på et dressur kurs, dette har også mye med eiere å gjøre, kan ikke bare skylde Oslo Hundeskole for dette.

Sette ut sånne rykter syntes jeg er ufint av deg! [-X

Alle de hundene som har gått i avd. Drammen som jeg kjenner eller har hørt om er blitt agresive ovenfor andre hunder, eller blitt veldig usikre. Jeg har også hørt hvorfor, hundene får straff ved og hvise dempende sig ovenfor andre hunder. Jeg sier bare det jeg har hørt. Jeg sier også at det kan gått bare være avd. Drammen, det kan også hende at det bare er en instruktør og ikke alle. Vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...