Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmesiden til kennel


Hundejente

Recommended Posts

post-5906-1257408846_thumb.jpg

Heisann :icon_redface: Familien min holder på med Schæferhundoppdrett.

Vi har en hjemmeside på 123hjemmeside.no, men vil ha en mer profesjonel hjemmeside til kennelen vår.

Er det noen som vet om noen som kan lage hjemmesider og som ikke tar så alt for mye for det?

Takk på forhånd!

Her er hjemmesiden vår nå, men vil at vi skal ha en mer profesjonel side :icon_redface:

www.KennelTiwax.com

Hilsen Kristin .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Prøv denne siden gratis i 4 dager: www.dinstudio.no :)

Jeg brukte selv gratissidene til www.piczo.com en god periode, men mye server problemer og liten mulighet til å stille krav til piczo - crewet, gjorde at jeg valgte å flytte alt over til dinstudio.no . Ved forhåndsbetaling koster denne siden kroner 65,- per mnd, og har den enkleste sidegeneratoren jeg vet om.

- Kim&Co -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Prøv denne siden gratis i 4 dager: www.dinstudio.no :flowers:

Jeg brukte selv gratissidene til www.piczo.com en god periode, men mye server problemer og liten mulighet til å stille krav til piczo - crewet, gjorde at jeg valgte å flytte alt over til dinstudio.no . Ved forhåndsbetaling koster denne siden kroner 65,- per mnd, og har den enkleste sidegeneratoren jeg vet om.

- Kim&Co -

Er ikke mange som gidder å betale 65,- i mnd for å ha en hjemmeside, når det kan koste 200,- i året for å ha eget webdomene med webhotell... :whistle:

ellers til ts. jeg kan sikkert forsøke meg, men jeg er mest vant til å lage design til wordpress systemet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...