Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine nye Egenproduserte bannere :D!

Basse

Hva syns du om bannerne?  

14 stemmer

1. 1.

• Di var fine di! :D
      8
    • Ja de så bra ut de...
      2
    • Tja, har sett bedre, men her Difinitivt sett verre...
      2
    • Nei, de likte jeg ikke...
      0
    • Uæk, de var stykke de! Heselig bakgrunn!
      2

Recommended Posts

Oh, nå begynner det og bli ordentlig morro å lage bannere, har fått noen henvendelser i det siste nå om å lage bannere, og jeg syns det er morro å holde på med bannerlaging :D

Det er morsomt å se fremgangen og jeg ser Stor forskjell fra min aller første banner til mine nyere bannere, og det er morro ;)

Nå har jeg laget noen bannere til meg selv da!

Ble egentlig ganske så fornøgd med de :P

Elsket bakgrunnsfargen altså:(

Det var når jeg så den at jeg hadde lyst til å prøve å lage til meg selv og her er resultatet:

minbannerny14ii.jpg

minbannerny28xn.jpg

minbannerny31ay.jpg

Hva syns dere?

På hjemmesiden min har jeg lagt ut bannerne jeg har laget, så om du har lyst til å se flere så må du gå inn på:

www.home.no/ks-b eller www.home.no/katarina.s.b (eller trykke på bannerene) og derretter velge selvlagede bannere :(

Husk å signere gjesteboken mens du alikevel er der inne da :(

Sorry om dette virker som skrytete eller noe sånt altså, men jeg måtte vise frem du nye bannerne og høre hva dere syns :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bannere, men synes det bilde i midten forstyrret og gjore det litt rotete

Veldig fine!

Men er nok litt enige i at bildene i midten gjorde det litt rotetete.

Likte best nummer 2 uten/endring av bildet i midten.

Ja, dere har jo lov til å mene hva dere vil :)

Ville prøve ut det og ha 3 bilder på banneren , og da synes jeg det ble mest oversiktelig og sette de opp slik...

Pleier vanligvis å ha 2 bilder, men ville prøve med 3...

Kan jo se hvordan det blir med kun 2 bilder senere.. .

Akkurat nå er jeg hos en venninne og besøker sonen mens hun spiser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den lilla skriften blir for vanskelig å lese mot den turkise bakgrunnen, men ellers helt ok.

Oki :)

Ja,litt vanskelig å finne en farge som ble lett synelig, skal prøve å gjøre den litt mørkere siden slik at den kanskje blir lettere å se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre :)  

Hadde lyst til å prøve ut med 3 bilder på en banner til meg selv, har ikke prøvd på det før, kun til andre...

Det hadde kanskje blitt bedre hvis du hadde gjort det bildet i midten mer gjennomsiktig slik at skrifta kommer bedre frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...