Gå til innhold
Hundesonen.no

Galleri på nett, hva er brukbart?

xxx12345

Recommended Posts

Hva slags hjemmeside-host har dere da? Om dere har one.com så har de en galleriløsning som jeg synes er ganske grei. Djervekvinnnen bruker det om jeg ikke tar heeelt feil (everden.be ?)

Jeg prøvde det jeg og, men jeg fant ut at jeg fortsatte med slik jeg hadde gjort det, ble mer oversiktlig istedenfor å bruke to løsninger om hverandre. Du kan jo se hva jeg mener på hjemmesiden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Porta, og er fornøyd med de. Men det har vel vært noe kluss med at ikke alle browserversjoner viser albumene likt? Anette har mer peilig på det, da hun har opplevd det. Jeg kan ikke huske å ha fått tilbakemelding om det på egen side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags hjemmeside-host har dere da? Om dere har one.com så har de en galleriløsning som jeg synes er ganske grei. Djervekvinnnen bruker det om jeg ikke tar heeelt feil (everden.be ?)

Jeg prøvde det jeg og, men jeg fant ut at jeg fortsatte med slik jeg hadde gjort det, ble mer oversiktlig istedenfor å bruke to løsninger om hverandre. Du kan jo se hva jeg mener på hjemmesiden min.

Jepp det stemmer. Syns galleriet til One. com er bra :rolleyes2: Men da må du ha domene derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Porta, og er fornøyd med de. Men det har vel vært noe kluss med at ikke alle browserversjoner viser albumene likt? Anette har mer peilig på det, da hun har opplevd det. Jeg kan ikke huske å ha fått tilbakemelding om det på egen side.

Grunnen til at Anette sine album ikke vises skikkelig i alle nettlesere, er fordi hun ikke har den nyeste utgaven. Det har derimot jeg, og der virker alt som det skal. :rolleyes2: Jeg er også veldig fornøyd med Porta altså. Gratis er det også, sånn i tilfelle man en eller annen gang bytter webhotel og vil ta med seg albumene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett inne på galleriet ditt og likte det jeg så. Men er det en "albumleverandør" eller har du bare lagt bildene inne på sidene selv? Teit forklart, men skjønner du spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke si A og ikke B :)

Hvorfor? Jeg har nettopp kjøpt domene hos de og har lagd hjemmesiden min med deres generator. Hvorfor var du ikke fornøyd?

Har hatt de i flere år, og det gikk helt greit, inntil da jeg ikke ville ha webhotell hos de lenger. Fikk ikke varselmail om at fristen for oppsigelse snart gikk ut (må si i fra 35 dager før). Betalte til de, de registrerte ikke betalingen. Betalte igjen da de sendte inkassovarsel, de skulle snakke med inkassobyrået og si at alt var ok, noe de ikke gjorde, så fikk jeg inkasso som jeg måtte betale.

Jepp. Litt drittlei hele møkka, og kommer aldri i verden til å ha noe der igjen, eller anbefale andre å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt de i flere år, og det gikk helt greit, inntil da jeg ikke ville ha webhotell hos de lenger. Fikk ikke varselmail om at fristen for oppsigelse snart gikk ut (må si i fra 35 dager før). Betalte til de, de registrerte ikke betalingen. Betalte igjen da de sendte inkassovarsel, de skulle snakke med inkassobyrået og si at alt var ok, noe de ikke gjorde, så fikk jeg inkasso som jeg måtte betale.

Jepp. Litt drittlei hele møkka, og kommer aldri i verden til å ha noe der igjen, eller anbefale andre å gjøre det.

Signeres! samme driten har jeg opplevd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...