Gå til innhold
Hundesonen.no

Var det et innlegg med russisk tekst?


Recommended Posts

Jeg har email varsling på noen områder av sonen. I morges lå det et varsel fra hundesonen om et nytt innlegg, men det var blitt "tatt" av filteret og plassert i nettsøppel mappen.

Jeg har ikke klikket på mailen siden den ser spookey ut, men lurer veldig på om dette er et varsel på et innlegg som faktisk er blitt lagt ut på sonen eller om det på en eller annen måte er skikkelig søppelpost hvor mailadressene til medlemmene har blitt "stjålet" for så å bli satt som mottakere for et eller annet virus? Var det noen som skjønte hva jeg lurte på?

Medlemmet finnes ikke på sonen såvidt jeg kan se, WywernOraria og innlegget ble postet 03.09 i natt. Tittelen er umulig for meg å gjengi siden det ser ut til å være russiske bokstaver.

Det kan jo være at dere har slettet innlegg og bruker fra sonen, men hvis ikke - er det noe som sender meg som medlem av sonen mailer stilet i deres navn? Og hvis dette stemmer så er nok dette noe dere vil vite om kan jeg tenke meg :ahappy:

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat der vet jeg ikke om vi kan hjelpe deg like lett :ahappy:

*flire* Nei det håper jeg at min gode helse vil fikse!

Ser at brukeren igjen ble aktiv og spam'et. Fikk ny mailvarsel nå 14.14 eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...