Gå til innhold
Hundesonen.no

Dårligste film


JailyTina

Recommended Posts

Hehe, jeg liker'n. Men jeg liker egentlig Terry Gilliam også, da. :whistle:

Gi deg da, har du aldri sett dårligere?? Jeg synes den var veldig bra jeg. Men jeg liker den typen filmer og da.

Nope. Ekkel, skummel film. Men så er jeg litt sær, da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dårligste filmen jeg har sett? Det er jo litt vanskelig å si i grunnen. Noen filmer ser jeg selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å synes at de er spesielt bra, og da blir jeg jo heller ikke så veldig overrasket over at filmen faktisk er dårlig. Andre filmer derimot, har jeg forventninger til at skal være nokså bra, men så oppfyller ikke filmen disse forventningene i det hele tatt. Et par eksempler på det er Traffic (som tross alt er en nokså kritikerrost film, men som bare varte og varte og varte uten at det skjedde noe i det hele tatt (mamma og jeg så den sammen og etter en time gadd vi ikke mer, så vi begynte å se noen Friends-episoder i stedet liksom)) og Kautokeinopprøret (som jeg ikke så da den gikk på kino, men som jeg fikk med meg at var en "stor, norsk spillefilm" og som mange av mine venner sa var kjempebra. Da jeg endelig fikk sett den, syns jeg den var helt forferdelig kjedelig og dårlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det skal være en fantastisk bra film som du bare må få med det.

Ja, fordi det er en idealisering av at alle nynazister er forferdelige, dårlige og verdiløse mennesker - og siden det er en sosialt opphauset og akseptert mening så blir det nødvedigvis slikt. Ikke bare viser den til et skjevt bilde, men den er unødvendig "overrated" og popularisert pga temaet, ikke den filmatiske kvaliteten. Fortjener absolutt ikke sin plass på top 250 hos IMDb.

Kautokeino Opprøret så jeg på kino og på tv, og jeg likte den veldig godt. Men man må kanskje være nordlening for å like den? :whistle: Lar meg lett fascinere over hvordan det var her oppe for bare kort tid siden - hvor store forskjellene faktisk var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flaueste film ejeg har sett er iallefall crossroads til Britney. Gjør meg ingenting at hun la skuespillerkarrieren på hylla etter den og overlot rollen der til lillesøster...

Den hadde jeg helt glemt! :P (Og den var jeg til og med på kino og så når den kom.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den var skuuuuuummel ! :blink:

Mulig det bare er jeg som er herdet da,men jeg fikk ikke skummel-følelsen en eneste plass av den filmen.. :P

Ja, fordi det er en idealisering av at alle nynazister er forferdelige, dårlige og verdiløse mennesker - og siden det er en sosialt opphauset og akseptert mening så blir det nødvedigvis slikt. Ikke bare viser den til et skjevt bilde, men den er unødvendig "overrated" og popularisert pga temaet, ikke den filmatiske kvaliteten. Fortjener absolutt ikke sin plass på top 250 hos IMDb.

Er det? Da ser ikke vi det samme i den filmen ihvertfall. Og hvordan kan du si at den viser til et skjevt bilde? Kjenner du til alle nynazistmiljøer?

Når det er sagt er ikke dette min favorittfilm heller, men er ikke helt enig med deg forde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...