Gå til innhold
Hundesonen.no

Dårligste film

JailyTina

Recommended Posts

Hehe, jeg liker'n. Men jeg liker egentlig Terry Gilliam også, da. :whistle:

Gi deg da, har du aldri sett dårligere?? Jeg synes den var veldig bra jeg. Men jeg liker den typen filmer og da.

Nope. Ekkel, skummel film. Men så er jeg litt sær, da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dårligste filmen jeg har sett? Det er jo litt vanskelig å si i grunnen. Noen filmer ser jeg selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å synes at de er spesielt bra, og da blir jeg jo heller ikke så veldig overrasket over at filmen faktisk er dårlig. Andre filmer derimot, har jeg forventninger til at skal være nokså bra, men så oppfyller ikke filmen disse forventningene i det hele tatt. Et par eksempler på det er Traffic (som tross alt er en nokså kritikerrost film, men som bare varte og varte og varte uten at det skjedde noe i det hele tatt (mamma og jeg så den sammen og etter en time gadd vi ikke mer, så vi begynte å se noen Friends-episoder i stedet liksom)) og Kautokeinopprøret (som jeg ikke så da den gikk på kino, men som jeg fikk med meg at var en "stor, norsk spillefilm" og som mange av mine venner sa var kjempebra. Da jeg endelig fikk sett den, syns jeg den var helt forferdelig kjedelig og dårlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det skal være en fantastisk bra film som du bare må få med det.

Ja, fordi det er en idealisering av at alle nynazister er forferdelige, dårlige og verdiløse mennesker - og siden det er en sosialt opphauset og akseptert mening så blir det nødvedigvis slikt. Ikke bare viser den til et skjevt bilde, men den er unødvendig "overrated" og popularisert pga temaet, ikke den filmatiske kvaliteten. Fortjener absolutt ikke sin plass på top 250 hos IMDb.

Kautokeino Opprøret så jeg på kino og på tv, og jeg likte den veldig godt. Men man må kanskje være nordlening for å like den? :whistle: Lar meg lett fascinere over hvordan det var her oppe for bare kort tid siden - hvor store forskjellene faktisk var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flaueste film ejeg har sett er iallefall crossroads til Britney. Gjør meg ingenting at hun la skuespillerkarrieren på hylla etter den og overlot rollen der til lillesøster...

Den hadde jeg helt glemt! :P (Og den var jeg til og med på kino og så når den kom.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den var skuuuuuummel ! :blink:

Mulig det bare er jeg som er herdet da,men jeg fikk ikke skummel-følelsen en eneste plass av den filmen.. :P

Ja, fordi det er en idealisering av at alle nynazister er forferdelige, dårlige og verdiløse mennesker - og siden det er en sosialt opphauset og akseptert mening så blir det nødvedigvis slikt. Ikke bare viser den til et skjevt bilde, men den er unødvendig "overrated" og popularisert pga temaet, ikke den filmatiske kvaliteten. Fortjener absolutt ikke sin plass på top 250 hos IMDb.

Er det? Da ser ikke vi det samme i den filmen ihvertfall. Og hvordan kan du si at den viser til et skjevt bilde? Kjenner du til alle nynazistmiljøer?

Når det er sagt er ikke dette min favorittfilm heller, men er ikke helt enig med deg forde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...