Gå til innhold
Hundesonen.no

Sløyfer


MegaMarie

Recommended Posts

Jeg vet det er mange som henger de opp et sted inni i huset, det er det vi har gjort også så langt, men en dag blir det jo fult.

(Har allerede merket det nå at jeg har pakket bort noen sløyfer som ikke vi har plass til).

Har dere noen gode ideer til hva man kan gjøre med sløyfene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen gode ideer til hva man kan gjøre med sløyfene?

Sløyfene tar jeg pent vare på til vi er ferdig bedømt. Deretter leverer jeg dem tilbake til ringsekretær da jeg egentlig ikke har bruk for dem. De koster nemlig ganske mye i innkjøp og jeg syntes det er teit at de blir kastet og ikke gjenbrukes :P

Alternativt, spare dem til egen klubb's utstilling :P

Jeg kjøper ikke rosetter, men tar kun med meg de jeg får i ringen, da blir det iaf ikke såååå mange :twisted:

De blir hengt på en grønn grind på veggen, oppå hverandre så nå detter de snart ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke så mange fra hundeverden men har en del rosetter fra hestetiden min. De har blitt fin- fin veggpryd langs øverste kanten på veggen på rommet mitt hos mamma og pappa. Så om hunden har ett eget rom eller en egen krok kan man jo pynte den med premiene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stifter de fast i kritikken, som legges i plastlomme i hundens egen perm. Rosettene henger jeg opp.

Signerer :whistle: (bare at jeg stifter de ikke sammen med kritikken, men lager en liten løkke, eks. de ser ut som den rosa kreft sløyfen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_1264.jpg

Sløyfene ender her i påvente av en pante-/returordning... ;)

Unntaket er plastremsene fra Sverige, de har gått i søpla...

BIR, BIM og utenladske CERT, samt championater er de eneste rosettene jeg drar med meg hjem.

Har slutta å kjøpe rosetter.

De jeg har står i permer med dato, sted, hundens navn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De havner litt her og litt der. :ahappy: Fant plutselig et par ck sløyfer i ei veske jeg ikke hadde brukt på en stund her om dagen. *ler* I begynnelsen var vi flink til å sette kritikker med sløyfene festet på dem i perm, men nå flyter det litt rundt. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...