Taz Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 Se på denne annonsen. http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...9&pos=4&tot=845 Valpene så jo ut som om de nettopp har blitt kupert. Eller er det bare meg som tuller litt? Joda, det var meg som tullet litt.
Baby Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 Ja, det ser da vitterlig slik ut! :?
Maise Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 vet om flere som teiper opp ørene på valper for at de skal få den "riktige" fasongen når brusken setter seg. så tror egentlig ikke at disse ørene har blitt kupert
Basse Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 Kan jo hende de har teipet opp ørene da, som Maise sier?
Taz Skrevet 1. November 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2005 Ok.. Måtte bare sjekke. Vet også om mangen som teiper opp ørene på valper.
Jeampi Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 De er ikke kupert...ei på minitreff har nakenhund. og hennes må gå med teip på øra til brusken er blirr stiv/hard nok slik at ørene vil bli i ønsket fasong. det er ikke vondt for hunden i det hele tatt
Kine Helen Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 på nakenhund valper er det vanlig å teipe ørene på den måten..
WheatenMali Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 på kineserne teiper de opp ørene, bare for at de skal stå oppreist De er ikke kupert
Calina Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 på nakenhund valper er det vanlig å teipe ørene på den måten.. Stemmer det. Og om dere ser nøye nok, så vil dere se at ørene er teipet opp som et rør,og en kupert hund blir ikke teipet slik da de trenger støtte på undersiden av ørefestet i tillegg...
Scarlet Skrevet 1. November 2005 Rapporter Skrevet 1. November 2005 Sheltieører blir også teipet eller limt opp, alt etter om det er tunge eller lette ører
Taz Skrevet 2. November 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2005 Ok.. Vet at mangen raser blir ørene teipet opp, men ikke på Kinesisk nakenhund.
Synne N Skrevet 2. November 2005 Rapporter Skrevet 2. November 2005 På bildet ligger også teip og saks på bordet så de har sikkert blitt teipet rett før bilde.
Heidihj Skrevet 2. November 2005 Rapporter Skrevet 2. November 2005 Uff det ser ikke veldig behagelig ut, men det er vist ikke ubehagelig for dem da.
Benedicte Skrevet 2. November 2005 Rapporter Skrevet 2. November 2005 Jeg stilte kinesisk nakenhund i Stavanger, og der teipet de ørene slik
Ricco Skrevet 3. November 2005 Rapporter Skrevet 3. November 2005 Schäferørene blir og tapet om det trengs.
zorbas Skrevet 3. November 2005 Rapporter Skrevet 3. November 2005 Heisann Det samme gjøres på yorken, det er så de ikke skal få henge ører. Oliver sine ører slapp jeg og teipe. På boxer valpen min nå, har jeg mått teipe ørene, så hun ikke får helekopter ører. Hun bryr seg ingenting om og ha teipen der. Grunnen til at jeg teiper ørene er forde p.g.a kuperingen, har de fått problemer med stiv brusk. som gjør at ørene legger seg helt feil. Han vite har feil ører. Men siden jeg skal stille Embla har jeg valgt og teipe de. Da blir de så fine etterhvert atte.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar