Gå til innhold
Hundesonen.no

Flickr fjerner bildene mine


Bambi

Recommended Posts

Skrevet

Ja, igår oppdaget jeg at 3 av mine fotoalbum er borte på flickr! :wub:

Jeg er klar over at bildene ikke blir synlige om enn går over den satte grensen, men det er derfor jeg har holdt på meg på 75% og ikke lastet opp mere enn til det. Hjelp noen som vet hva jeg kan gjøre???

Skrevet

Hvor mange bilder har du lagt opp? Syns å huske at de har en maksgrense på 1000 bilder selv om det også er mnds. grense.

Skrevet
Hvor mange bilder har du lagt opp? Syns å huske at de har en maksgrense på 1000 bilder selv om det også er mnds. grense.

Men den grensen burde jo uansett forhindre at en får lastet opp mer. Ikke at de går inn i ettertid og fjerner album det høres jo rart ut?

Skrevet
Hvor mange bilder har du lagt opp? Syns å huske at de har en maksgrense på 1000 bilder selv om det også er mnds. grense.

Vel nå var det ikke mere enn 317 bilder innpå der da, så det burde da også være en god margin. Men jeg har begynt å fjerne bildene mine derifra og lastet opp på en annen bildekonto så får det bare være...

Gidder ikke sånt tull.

Skrevet

Flickr har en bildegrense på 200 bilder (som blir synlige). Går det over 200, sletter de ikke bildene dine. De blir bare skjulte for deg og andre, inntil du skaffer deg en proaccount. Da blir alle de resterende 117 bildene dine synlig igjen.

Jeg bruker flickr mye, og er rimelig fornøyd med kontoen min. Har jo hatt den i snart 6 år, og det er ikke store sakene man betaler i året. Litt over en hundrelapp?

Skrevet
Flickr har en bildegrense på 200 bilder (som blir synlige). Går det over 200, sletter de ikke bildene dine. De blir bare skjulte for deg og andre, inntil du skaffer deg en proaccount. Da blir alle de resterende 117 bildene dine synlig igjen.

Jeg bruker flickr mye, og er rimelig fornøyd med kontoen min. Har jo hatt den i snart 6 år, og det er ikke store sakene man betaler i året. Litt over en hundrelapp?

Åh er grensa så lav? Jeg har også pro, og er strålende fornøyd. Hatt den i noen år nå, sikkert derfor jeg har glemt hva grensa er. :wub:

Men ja, bildene slettes ikke, de bare skjules - sånn at de siste bildene innen grensa vises til enhver tid.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...