Gå til innhold
Hundesonen.no

Aktivisering av voksen hund


Quinsdale

Recommended Posts

Har nå fått mulighet til å passe en voksen hund på ca.10 år iblandt fram til jeg får egen hund om et par år. Denne hunden har bare blitt aktivt trent med i lydighet når den var ung, og får nå bare sporadiske skogsturer. Vil det da være "slemt" av meg å begynne å aktivisere denne hunden nå, et par ganger i uken, og la den gå tilbake til sitt tidligere liv som bare sofapotet senere når jeg ikke kan gjøre dette lenger? Har nemlig ikke mulighet til å fortsette å passe denne hunden når jeg får min egen da jeg kommer til å bo et helt annet sted. What to do? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en slik situasjon tror jeg kanskje ikke jeg ville gitt den noe særlig mer aktivitet enn det den pleier å få, typ skogsturer, men kanskje flere av dem? Nå vet jeg jo ikke hvilken rase det er, hvordan hunden er, og alt det der da. Man må jo se an hunden også. Men personlig tror jeg jeg ville holdt meg til å gi den noe lignende det den vil få etter du er ferdig med å passe den. Dette pga egen erfaring med en puddel jeg kjenner, men denne hunden du har mulighet til å passe, kan jo være et helt annet slags individ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...