Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Schäferhundklubb avd. Grenland


Caroline

Recommended Posts

Ja, så var vår fjerde debut overstått for å kalle det noe :icon_redface: Det var fjerde gangen vi startet og for hver gang har det gått omtrent et år mellom. dommer var Terje Haugen, og det var 20 påmeldte i kl. I.

Visning av tenner: 10 (kunne ikke gått bedre)

Fellesdekk 2 min: 0 (ehm, fellesdekk ble plutselig til avstandskommandering og inkluderte dekk, stå, sitt og dekk *rødme*)

Lineføring: 7 (hang litt etter, litt trege innsitter og mistet sisite innsitt)

Fri ved foten: 7,5 (samme som den forrige, litt bedre driv, men mister siste innsitt)

Dekk fra holdt: 8,5 (var 10 helt til oppsitt, da satt hun seg ikke opp på første kommando).

Innkalling: 10 (knallfin, fin fart og perfekt innsitt)

Stå under marsj: 8 (jeg brukte hånda litt i tillegg, og fikk derfor 8, men det var bevisst for å sikre ståen, da hun har nullet hver gang tidligere)

Fritt hopp over hinder: 8 (vingler litt i gående og setter seg litt tregt)

Helhetsinntrykk: 9,5 (veldig fornøyd)

Totalt: 140,5 p., 2. premie og nr. 10 i klassen.

Alt i alt er jeg jo veldig fornøyd, for vi fikk fine karakterer og jeg var mindre nervøs enn jeg har vært tidligere og dermed var også Saeta mer på nett med meg (jeg vet jo at det er jeg som ødelegger for hunden liksom).

Vi gleder oss faktisk til neste gang som er i Tromsø, og håper ALT klaffer for en gangs skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :icon_redface:

Ja, det er jo litt surt, for hun har aldri leet seg en millimeter på den før, så jeg ble vel mer overraska. Har aldri hatt en hund som ikke har ligget på fellesdekk :whistle: Men resten var så bra, og vi har blitt bedre der vi var svakere før, så det er bare å jobbe videre :icon_redface: Også er det kanskje litt lurt å få trent litt på fellesdekk innen Tromsø, hehe... Skal nevnes at hun såvidt er over løpetid og har vært ganske daff og selvsagt snusete, og jeg så hun hadde tendenser til snusing under fd, så det kan jo ha en sammenheng, men uansett vil jeg helst unngå at det skjer igjen. Når hun først hadde reist seg og satt seg så ga jeg henne dekkommando igjen, så hun lå jo tiden ut til slutt uten forflytning noen vei, noe jeg synes var litt viktig (ihvertfall føltes det sånn der og da), så ikke hun kom noen vei med å reise seg liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med våre resulteter også da. Caroline, synes dere var flinke jeg (synes nå alle var flinke jeg). Men måtte fnise av fellesdekken din :icon_redface:

Shandy:

Vising av tenner: 10 (satt som en prest)

Fellesdekk: 8

Lineføring: 8

FvF: 7

Dekk fra holdt: 8,5

Innkalling: 10

Stå under marsj: 9

Hopp over hinder: 6

Helhet: 10

Tilsammen 164 poeng. Nr 5 i klassen og sølvmerke.

Chira:

Vising av tenner: 8,5

Fellesdekk: 10

Lineføring: 5 (tenkte vel på senga mi der hun hang misfornøyd bak)

FvF: 6

Dekk fra holdt: 9

Innkalling: 9

Stå under marsj: 5 (hun avsluttet selv heeelt uten at jeg trengte å si noe *flinke jenta si*)

Hopp over hinder: 9

Helhet: 8,5

De har skrevet poengsum 114 på skjemaet mitt, men det skal jo være 141. Så der fikk vi jo nest siste plass, så det må de jo rette opp i vel?

Chira gikk jo mye bedre enn fryktet, hun pleier jo å ligge under dyna mi til 11-12 tiden. Så jeg har vært borte i verre protester enn å se totalt uinteressert ut. Hun kunne fint satt seg feil vei... eller gått feil vei! Mellom øvelsene hadde hun retningen mot datter som satt utenfor, hehe.

Er kjempefornød jeg altså, det var kjempemoro :icon_redface: Synes alle så så rolige ut og jeg var pissnervøs, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjasså, så det var deg? Hehe, det visste jeg ikke :icon_redface: I motsetning til på utstillinger er jeg meganervøs i lydighet, og dermed ikke særlig utadvent rundt ringen og veldig fokusert på det jeg skal gjøre, så jeg er ikke så oppmerksom på folk jeg kanskje burde kjenne igjen som jeg er andre steder :icon_redface: Gratulerer med fine resultater da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fine resultater!

stod visst rett vedsiden av deg Caroline, før vi skulle i ringen.

Er kjempefornød jeg altså, det var kjempemoro :icon_redface: Synes alle så så rolige ut og jeg var pissnervøs, hehe

Så kanskje rolig ut, men nervene var på høyspenn hos meg.. :icon_redface:

Poengmessig ble det ikke høy sum med 0 på fellesdekken og 2 dumme førerfeil, men nå har vi hvertfall debutert, står mer i bloggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med våre resulteter også da. Caroline, synes dere var flinke jeg (synes nå alle var flinke jeg). Men måtte fnise av fellesdekken din :wub:

Shandy:

Vising av tenner: 10 (satt som en prest)

Fellesdekk: 8

Lineføring: 8

FvF: 7

Dekk fra holdt: 8,5

Innkalling: 10

Stå under marsj: 9

Hopp over hinder: 6

Helhet: 10

Tilsammen 164 poeng. Nr 5 i klassen og sølvmerke.

Chira:

Vising av tenner: 8,5

Fellesdekk: 10

Lineføring: 5 (tenkte vel på senga mi der hun hang misfornøyd bak)

FvF: 6

Dekk fra holdt: 9

Innkalling: 9

Stå under marsj: 5 (hun avsluttet selv heeelt uten at jeg trengte å si noe *flinke jenta si*)

Hopp over hinder: 9

Helhet: 8,5

De har skrevet poengsum 114 på skjemaet mitt, men det skal jo være 141. Så der fikk vi jo nest siste plass, så det må de jo rette opp i vel?

Chira gikk jo mye bedre enn fryktet, hun pleier jo å ligge under dyna mi til 11-12 tiden. Så jeg har vært borte i verre protester enn å se totalt uinteressert ut. Hun kunne fint satt seg feil vei... eller gått feil vei! Mellom øvelsene hadde hun retningen mot datter som satt utenfor, hehe.

Er kjempefornød jeg altså, det var kjempemoro :icon_redface: Synes alle så så rolige ut og jeg var pissnervøs, hehe

:) Juhuu! Dette gikk jo kjempebra! :wub::icon_redface:

Neste gang så går det ennå bedre, bare vent! :whistle:

Tror nok du må ta kontakt med arrangør for å fikse oppi dette selv gitt (kan hjelpe deg.)

Flinke jentene det tenker jeg! :wub:

Gleder meg til å se dere på Alna :whistle:

Caroline: Gratulerer så mye! :hyper: Nervøsitet kjenner jeg godt til :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...