Gå til innhold
Hundesonen.no

Fantastisk dørmatte!


Silje

Recommended Posts

På NKK Hamar i 2006 var det en stand der de hadde noen fantastiske dørmatter! De sugde til seg alt, og tilogmed grus ble sittende fast i den.

MEN hvor i heiteste huleste finner jeg dem! Og jeg har klart å glemme navnet på dem også! Kan noen med enorme google-talenter finne dem? eller noen som husker hva de heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er samme vi har på hytta (scroll til nederst på siden). Kjøpte den på en messe hvor mannen skrøt den opp i skyene. Det skulle liksom ikke bli merker på gulvet etter vi hadde tørket beina på matta, men det blir det. Vi har en stor i yttergangen og en liten i innergangen, det hjelper vel ca like mye som en vanlig dørmatte.

Han som demonstrerte matta hadde på seg sko uten noe spor i, tråkket i søle og så på matta. Det var tørt og fint etterpå. Så tror matta funker best på slike sko i tilfelle. Men jeg liker den store fordi den er stor, har masse plass å sette fra seg våte/skitne sko på :aww:

Eehm, glemte linken: http://www.floortec.no/index2.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en slik dørmatte på hundeutstilling og den er helt super, mener den er produsert i danmark, men jeg husker ikke hvem som er produsenten. Har sett samme dørmatte på bolig og hagemesser også. Og er du heldig så kanskje den selges på de store utstillingene som er igjen for i år. Uansett så er det ikke samme dørmatte som det er linket til over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mattene jeg har ligner på den i linken til lijenta. Jeg bruker faktisk den matta de første ukene i valpekassa da den er så myk og god, og tispene ikke klarer å grave ned valpene i den og den trekker til seg mye fuktighet uten å bli bløt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trekker denne kun til seg våte ting? Eller også det tørre, som feks kattesand?

I følge den demonstrøren som vi møtte på hamar så skulle alt bli liggende igjen i matten ja.... og vi fikk teste selv også, og det fungerte jo!

Har du og ett katteskinn som drar ut sand fra kassen sin :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...