Gå til innhold
Hundesonen.no

2 for 1 - 15kg sekk med Eukanuba Working

SiriEveline

Recommended Posts

Skrevet

Hadde vært et fint tilbud om jeg ikke hadde gått vekk fra Eukanuba. Nå må jeg begynne å kjøpe hundemat selv, og sist jeg kjøpte for ca 1 år siden kostet det 519,- for en 15kilos, nå koster det 649,- !

Skrevet
Hvor?? :getlost:

Heros dogshop på hamar har hills for 500... hmmm eller var det 400 kanskje,lurer på det jeg.

Om jeg ikke tar helt feil så jeg noe om det i trondheim også. Sekkene er merket med gult klistermerke iallefall.

RC var på en annen dyrebutikk i hamar, Buddy. Regner med at det ikke bare er der, tror det er en kampanje nå kanskje.

Skrevet
Heros dogshop på hamar har hills for 500... hmmm eller var det 400 kanskje,lurer på det jeg.

Om jeg ikke tar helt feil så jeg noe om det i trondheim også. Sekkene er merket med gult klistermerke iallefall.

RC var på en annen dyrebutikk i hamar, Buddy. Regner med at det ikke bare er der, tror det er en kampanje nå kanskje.

De har ikke gått ut på dato? mange som selger sekker som har gått ut på dato billigere :getlost:

Skrevet
De har ikke gått ut på dato? mange som selger sekker som har gått ut på dato billigere ;)

Både Hills og RC har høstkampanjer nå, så butikker som nylig har fått inn for har "billigfor" nå:) Løp og kjøp!

Skrevet

Rc har hatt sekker til medium, maxi og giant, 18 kg til prisen av 15. Eukanuba har ta to betal for 1 på working foret 15 kg. Hills har kampanjer der blant annet performance foret koster 399 og andre diverse sekker til 499. Haddde jeg bare gått på ett av de forene :blink:

Skrevet
Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller er det bra å spise hundematen selv? :cry:

Er vi hundemennesker så er vi hundemennesker :lol: finnes ikke noe mellomting her i gården. Er foret bra nok for meg så er det vel greit for bikkja også :wub:

Skrevet
De har ikke gått ut på dato? mange som selger sekker som har gått ut på dato billigere :D

Nei det tviler jeg på du, RC sekkene er jo fyllt opp med 3 kilo ekstra, tror ikke de ventet med kampanjen til de ble gamle :D Hills tror jeg heller ikke, har jo samme greia i to butikker her iallefall.

Fikk en sekk proplan for 200 i fjor, hadde gått ut på dato... men det var det jeg som fant ut ja. Fant senere ut at jeg hadde kjøpt en sekk før til full pris, som også var utgått. Litt for dårlig av butikker å bare la det stå og gå ut. Selvsagt burde man jo sjekke det selv også,men er litt glemsk ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...