Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening med Julie og Bajnok

Benedicte

Recommended Posts

I dag har jeg hentet Skrulle, en voksen malinoistispe som jeg skal ha hos meg på ubestemt tid :) Meg og Julie dro ut for å gå trene litt lydighet og gå spor med Cita og Bajnok, og Skrulle ble med.

DSC_4915.JPG

DSC_4916.JPG

DSC_4919.JPG

Kosejente :)

DSC_4924.JPG

Cita blir liksom så lav og bred i forhold :)

DSC_4925.JPG

"Banjok", neida, Bajnok viser frem tungen sin :)

DSC_4930.JPG

Cita går spor

DSC_4931.JPG

DSC_4933.JPG

DSC_4935.JPG

DSC_4941.JPG

Jeg fant!

DSC_4942.JPG

DSC_4943.JPG

DSC_4944.JPG

Skrulle fikk også trene litt

DSC_4945.JPG

DSC_4946.JPG

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at Skrulle ikke er store tispen, men du ser bitteliten ut i forhold, Benedicte... :)

Ellers var det fine bilder. Så kjekt å ha store områder til hundesport. *vil og ha*

Jeg er liten! :) Og det er kjempekjekt med plenen her! Men må jo variere så det blir litt mer forstyrrelser, men en veldig flott plass egentlig.

Kjempefine bilder! Kjekt å se at du koser deg med Skrulle :)

Jeg storkoser meg med henne. Hun har lagt halvveis oppå fanget mitt i hele kveld mens jeg ser på tv og sitter på pcen.

Så god Skrulle ser ut :)

Nydelig hage da.. hvordan gikk det å gå spor i så høyt gress?

Og.. veldig kule de bildene med hundene på benken! :)

p.s jeg blir gjerne med å gå spor en dag..!

Hun er vant til å gå spor i høyt gress, det eneste er at hun har tendenser til å ha litt høy nese når terrenget blir så tett nede ved bakken, så det hender jeg legger et par godbiter i sporet for å få nesen hennes ned. Hun går egentlig mye bedre spor i skauen, luktbildet virker mye mer spredt når hun går det på gresset og det er større sjanse for at hun går av sporet da.

Si fra når du vil spore da :D Jeg kan til uken, hvertfall mandag og tirsdag troor jeg (med mindre det dukker opp masse lekser, og det kan det jo hende at det gjør :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag er full, men mulig jeg kan mandag ettermiddag / kveld.

Vi får snakkes nærmere :)

Eller så kan jeg senere i uken :)

Onsdag kan jeg ikke (agilitykurs av alle ting :) ), torsdag er jeg på kveldskurs i kjemi og fredag er jeg opptatt (eller var det lørdag?). Men vi kan snakkes nærmere til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...