Gå til innhold
Hundesonen.no

Beatrix og Laika (første møte)


Beartwo

Recommended Posts

Vi hadde oss en tur i regnet i dag.

Etter litt om og men skulle vi på tur med Laika (3,5år) sammen med Mette, mannen (husker ikke navnet ditt.. sorry) og Beatrix (Bea) (2 år).

Nå heter samboeren min Bea også så det ble litt rart å høre.. "Bea.. SITT"... hehe.

Det regnet, og Laika var fryktelig opptatt av å vise hvem som var den dominante "bitchen".. så det ble ikke så mange bilder :lol:

Vi skulle hatt med oss Embla også, men det blir kanskje neste gang!

P1000330.jpg

Min Bea fikk "Bea" og Laika i sittestilling til slutt... :lol:

"Bea" med rosa halsbånd.

P1000331.jpg

Snoptryner er de begge to .. hehe

P1000332.jpg

Laika (bakerst) begynte å miste fokus etterhvert, men "Bea" kjørte på.. hehe.

Tusen takk for turen, håper på bedre vær og litt mer informative/bedre bilder neste gang.

Kjempekjekt å få komme ut med artsfrender, tror det er veldig kjekt for hundene også. "Bea" var kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, følte det var rart å kommandere og rope på Bea når samboerBea var der også, hehe :lol:

Det ble i alle fall noen bilder! Satser på bedre vær neste gang, da tar jeg med meg kamera også.. Får vi håpe at Embla også kan være med neste gang :lol:

Koselig å møtes i alle fall! Håper det blir flere rottistreff framover :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du fått tak i halsbåndet til Bea, Mette? Det er det samme som Hermine har sant? (Ezydog neopren)

morsomme bilder ^^

Ja det er det samme som Hermine har tror jeg :lol:

Har kjøpt det på en dyrebutikk her, Con Calore Zoo :lol: Er veldig fornøyd med de halsbåndene, har hatt ett før da hun var valp, det var smalere.. men nå er det best med den brede typen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stiller på tur( jeg blei litt bitter på meg selv når jeg adma og ordna tur, for å se på timeplanen at jeg ikke kunne)

Men neste tur er vi garantert med på ( jeg hører det skal bli litt finere ver til uka HINT HINT :lol: )

Det høres godt ut, jo flere, jo bedre :lol:

Laika skulle være totalt sjef denne turen.. heh. Har ikke sett henne sånn før.

Nå har vi jo en "liten" staff på ett år som hun prøver fortvilt å oppdra så det kan henge litt i fra han. Ingen aggresjon eller noe, bare hele tiden dunke i og bjeffe på "Bea" sånn at hun skulle "underordne seg".

"Bea" sa ifra til tider, men det ble aldri noe mer utav det.. heh.

Kanskje like bra at de to fikk treffe hverandre alene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kunne få med oss noen andre også? Mulig noen på rottisforumet? Hmm.. tror i grunnen ikke det er noen andre fra Stavanger/sandnes på rottisforumet, men vet jo aldri...

Det var en god ide,vet heller ikke hvor mange andre rottis folk fra området som r der inne men går jo an å høre iallefall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det samme som Hermine har tror jeg :)

Har kjøpt det på en dyrebutikk her, Con Calore Zoo :) Er veldig fornøyd med de halsbåndene, har hatt ett før da hun var valp, det var smalere.. men nå er det best med den brede typen :o

Okey, håpet det var på en nettbutikk. butikken jeg kjøpte det i er nedlagt så jeg får ikke tak i det til meg selv :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...