Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Moss 6 september

SiriogDiego

Recommended Posts

Skrevet

Hehe...Her var det mye Kita, Ailo og Diego! :ahappy: Kjempe fine bilder! :blink: er det lov å stjele noen?

Hvordan kamera er det du har egentlig? Har så utrolig lyst på nytt på nytt kamera seh, men må ha no' lett no...:aww: er ikke så innmari teknisk anlagt! :lol:

Skrevet
Hehe...Her var det mye Lita, Ailo og Diego! :ahappy: Kjempe fine bilder! :blink: er det lov å stjele noen?

Hvordan kamera er det du har egentlig? Har så utrolig lyst på nytt på nytt kamera seh, men må ha no' lett no...:) er ikke så innmari teknisk anlagt! :lol:

Det er bare å ta :aww: Det ser ut som om Ailo smiler på det ene bildet :D Det kan hende det ligger noen andre bilder på hjemmesiden min, så det er bare å ta der i fra også, ble litt rot med bildene.

Jeg har et sony alpha 300. Det er ganske enkelt å bruke, men er nok mange innstillinger som vil gjøre bildene bedre som jeg ikke har funnet ut av enda :P

Skrevet

Skal legge inn bildene på dataen nå, så da kommer de kanskje inn her i løpet av kvelden.. skal jeg legge de i samme tråd?

Da kommer det av Tassen :ahappy:

Skrevet
må jo bare si at Diego og Kita er søte sammen :ahappy: håper vi ses på Hamar da :lol:

De var veldig søte. Diego som prøvde og smiske for harde livet :aww:

Det gjør vi nok. Vi får være heiagjeng hvis vi ikke går likt :blink:

Skrevet
Skal legge inn bildene på dataen nå, så da kommer de kanskje inn her i løpet av kvelden.. skal jeg legge de i samme tråd?

Da kommer det av Tassen :blink:

Bare legg de i samme tråden du, så har vi de samlet...:aww:

Gleder meg til å se! :ahappy:

Skrevet

Hei, beklager, jeg har problemer med nettet, og detter ut hele tiden, og får derfor ikke lagt opp noen bilder..

Kommer med engang jeg får fikset nettet!

Skrevet

Siden både innterneten og jeg har vært/er syke, så kommer ikke bildene før nå.

Får ikke lastet inn i tinypic fordi det vil ikke mr. internett, men har lagt ut på facebook siden til Brumle.

Så bare legg til Brumlemann Eggum, så finner dere bilder der :) Send meg mail adr hvis dere ønsker noen av bildene på mail :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...