Bullitt Skrevet 3. September 2009 Rapporter Skrevet 3. September 2009 Noen som vet om noen gode hundebutikker i Sverige, dvs. ikke så fryktelig langt over grensen. Jeg har planer om å kjøpe en Biabed, men har registret at de koster rundt det dobbelte i Norge. Alt der sparer man jo inne hele turen over grensen
MartineH Skrevet 3. September 2009 Rapporter Skrevet 3. September 2009 Dyrebutikken på Nordby har biabeder(ikke original tror jeg), ganske billige. Husker ikke hva den heter, My one eller noe. De har orginale på Maxi Mat.
Nirm Skrevet 3. September 2009 Rapporter Skrevet 3. September 2009 Den heter My One ja. Men i det siste har de ikke hatt Biabed inne, men andre liknende senger.
tuppetroll Skrevet 3. September 2009 Rapporter Skrevet 3. September 2009 Jeg kjøpte original bia bed på Maximat på Nordbycenteret for en uke siden. 479,- SEK for 85*100 i grå
Bullitt Skrevet 3. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2009 Supert. Det er den størrelsen jeg skal ha også. Da blir det tur dit i nærmeste fremtid...
Bullitt Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2009 Tok en lyntur over grensen igår. Maxi hadde dårlig med hundeutstyr nå, men hestebutikken (My One) hadde brukbart utvalg. Det var tomme for ekte Biabed i 100x80, men hadde et annet merke til en ganske hyggelig pris. Tror den kom på rundt 550 nok. Sparte vel inn hele turen inkludert litt annen shopping på å handle der istedenfor Norge
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar