Gå til innhold
Hundesonen.no

Nintendo Wii


ToneS

Recommended Posts

Skrevet

Jeg lurer på hva jeg kan handle fra Amerika, og som jeg kan være sikker på at passer til Wii'en min.

Ting med stikkontakter vet jeg ikke passer, siden vi har forskjellige stikkontakter. Men er det noe annet jeg må holde meg unna?

Kan jeg spille spill fra Amerika på min Wii? Kan jeg kjøpe spaker og slikt, og være sikker på at de passer?

Skrevet

Hvorfor Amerika.?

Men ja, alt utstyr skal passe fint...

Spill på wii vet jeg ikke noe om, men mener wii ikke har regionkoder, så skal gå fint...

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.wii

Prisene herfra er inkl frakt...

Kjøper man en ting til 2dollar (12kroner) så er det 12kroner du betaler, levert i postkassen, sendt fra hongkong...

En kabel som fint kan koste 80kroner i norsk butikk.. (erfart)

Skrevet

Q. Is the Wii region free?

A. No. The Wii games and online services will be region coded. It was first mistakenly reported otherwise by Nintendo's own Perrin Kaplan. Nintendo of UK general manager, David Yarnton, since comfirmed otherwise. Source

Skrevet
Hvorfor Amerika.?

Kanskje fordi hun har funnet gøye spill fra unaiten? :D

Eneste grunnen til det var at jeg har handlet en del bøker fra amazon.com ;) Ellers var det helt tilfeldig.

Men ja, alt utstyr skal passe fint...

Spill på wii vet jeg ikke noe om, men mener wii ikke har regionkoder, så skal gå fint...

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.wii

Prisene herfra er inkl frakt...

Kjøper man en ting til 2dollar (12kroner) så er det 12kroner du betaler, levert i postkassen, sendt fra hongkong...

En kabel som fint kan koste 80kroner i norsk butikk.. (erfart)

Takk for link!

Ok, så her kan jeg handle ting som trenger strøm, altså at stikkontaktene er de samme som her i Norge?

Q. Is the Wii region free?

A. No. The Wii games and online services will be region coded. It was first mistakenly reported otherwise by Nintendo's own Perrin Kaplan. Nintendo of UK general manager, David Yarnton, since comfirmed otherwise. Source

Så, jeg kan ikke handle spill fra utlandet? For Hongkong har vel region kode 3 eller 6, hvis jeg ikke tar helt feil..?

Skrevet

Hm, er det noen grunn til at Nintendo skal hindre kjøp fra utlandet på WII når det ikke er slik på DS lite? Vedr. sistnevnte så fant jeg ut at man kunne kjøpe spill såfremt det var innenfor Europa. MEN, ikke pokker om jeg fant noen link til deg om dette (kunne jo være at det sto noe om WII der tenkte jeg).

*lete videre*

EdiT:

Innlegg fra 2008

Høytsvevende svar (les: over mitt hode) her

edit 2.... ups, jeg glemte å poste denne *flire*

Skrevet
Hm, er det noen grunn til at Nintendo skal hindre kjøp fra utlandet på WII når det ikke er slik på DS lite? Vedr. sistnevnte så fant jeg ut at man kunne kjøpe spill såfremt det var innenfor Europa. MEN, ikke pokker om jeg fant noen link til deg om dette (kunne jo være at det sto noe om WII der tenkte jeg).

*lete videre*

Takk! Googler litt jeg også da, lettere når man vet hva/hvor man skal lete :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...