Gå til innhold
Hundesonen.no

Blir aldri klok(dessverre)


Taran

Recommended Posts

Siden jeg ikke er fornøyd med hjemmesiden min så skal jeg lage ny, har 2 kontoer på home og 1 på start, hvor burde jeg legge den ut?? de på home er enda ikke oppdrettet(den jeg fikk av julie klikket) jeg skal lage i front page og legge ut, noen enkle nybegynner tips slik at jeg ikke går i noen felle??

Men så er det noen spørsmål da :D

hva er egentlig FTP?? og hvor laster man det ned(vis man må)??

Noe annet jeg burde laste ned før jeg begynner??

har registrert gjestebok på nuffe så det er klart, bannere og buttons er også laget..

tips og råd motas med takk :D

gjerne ting jeg kan ha på hjemmesiden for å gjøre den mer spennende(har allerede en god del ideer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en mappe som heter web, hvor ALT innholdet på siden ligger. Også er det smart å ha en mappe inni der igjen hvor alle bilder ligger. Kopier alt av filer du skal bruke på hjemmesiden inn i webmappen, da letter det opplastingsjobben mye! Også godt å ha et system.

Last ned SmartFTP. Det står forklaring til hvordan du bruker det på www.start.no

Et FTP- program er enkelt forklart et program som laster filene dine opp til en server (Home, start.no o.l.). Du trenger ikke vite mer :D

Bare søk på smartFTP download på www.google.com så finner du det!

Bruk start, den er enkel og grei å komme i gang med. Forklaringer og sånt.

Jeg er ræv i Frontpage, så kan dessverre ikke forklare deg noe ang. det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk..

En kamerat skulle brenne front page til meg i dag, men tror du ikke han glemte det å bare brente et annet program.. *GRR* gutter..

Er ikke noen som kunne fortalt meg hvor jeg laster det ned gratis og trygt?

mååååå starte med den nye siden min snart, før jeg blir sprø.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i office pakken min nå, men front page var ikke der :?

Fant en pakke som het microsoft front page men den inneholdt bare en mappe som het version 3,0 som igjen innehold en mappe som het bin,og der stoppet det.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microsoft Office er en pakke som pleier å følge med alle maskiner' date=' eller altså f.eks Windows 2000, Windows XP osv. Der ligger Word, Exel, Frontpage, PowerPoint osv.[/quote']

Det er vel bare delvis riktig :lol: . Det kommer helt an på hvor du kjøper og hvike pakker som er satt sammen til hvilken pris. Ofte er det en "mini-variant" som følger med - "MS-Works".

Nå er det ikke sikkert du skulle ha hatt det allikevel da. Frontpage følger ikke med Standard-versjonen av Officepakken. Det er bare Word, Excel og Outlook, og kanskje Powerpoint - husker ikke helt.... Man må i hvert fall opp på Business eller Professional for å få med Frontpage. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...