armagnac Skrevet 30. August 2009 Rapporter Share Skrevet 30. August 2009 Prøver gjevnlig å stille min tispe:) Utstillingen på Hamar er vår første utstilling som ikke er valpeshow blir spennende å stille junoirtispe:) Hvem fler soniser stiller der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 30. August 2009 Rapporter Share Skrevet 30. August 2009 Har lyst, men det spørs om jeg kommer meg dit.. Får se det ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 30. August 2009 Rapporter Share Skrevet 30. August 2009 http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=46109 Vi skal hvis jeg får fri. Håper jeg får svar på det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. August 2009 Rapporter Share Skrevet 30. August 2009 Jeg har meldt på Bella. Stiller henne ikke selv, men skal stille en hanne i ungund og en i åpen. Må prøve å finne billig overnatting i nærheten, noen som har noe forslag? Edit; Ups, ser at jeg allerede har svart i den andre tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 30. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2009 aha det var en tråd alt mener jeg har svart i den også skummelt å være 20 år og senil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 30. August 2009 Rapporter Share Skrevet 30. August 2009 Lukker denne, da vi har den andre tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar