Yodel Skrevet 31. August 2009 Rapporter Skrevet 31. August 2009 Selvom jeg var en smuule skuffet over at certet- og dermed championatet glapp for Mille med 2 x 2. btk plasseringer rett bak certet, er jeg meget fornøyd med følgende: Søndag: Kee-Kee BIR; BIG og BEST IN SHOW-2 valp! Dennis: BIR, BIG-2 + at Milles bror Bono ble Ny Norsk Champion i Trondheim Edit: Grattis til alle med gode resultat, og spesielt X'en med cert!
lo:co Skrevet 31. August 2009 Rapporter Skrevet 31. August 2009 Gratulerer til alle som er fornøyde med helgens resulater
Miriam Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Selvom jeg var en smuule skuffet over at certet- og dermed championatet glapp for Mille med 2 x 2. btk plasseringer rett bak certet, er jeg meget fornøyd med følgende: Søndag: Kee-Kee BIR; BIG og BEST IN SHOW-2 valp! Dennis: BIR, BIG-2 + at Milles bror Bono ble Ny Norsk Champion i Trondheim Edit: Grattis til alle med gode resultat, og spesielt X'en med cert! Litt OT, men trengte du oversettelse av en kritikk? Grattis til X'en med certet, hun er supernydelig! Jeg for min del er litt glad det er overstått, samtidig som det var utrolig gøy å få bruke spansken min litt igjen! Dommeren var fornøyd, og jeg må ha skrevet ganske tydelig, for jeg fikk bare to spørsmål på hele helgen *ler*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar