Guest Dratini Skrevet 8. September 2009 Rapporter Skrevet 8. September 2009 Jeg må se an hvordan formen er. Nå er det ikke bare meg som er syk her hjemme
Lola Pagola Skrevet 9. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2009 Hvem er det egentlig som kan? Bare meg og Kristin?
Cloudberry Skrevet 10. September 2009 Rapporter Skrevet 10. September 2009 Jeg kan heller ikke idag, dessverre.
Lola Pagola Skrevet 10. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2009 så synd :/ Men ser jo ut til å bli drittvær i hele dag, så spørs om det er noen vits uansett? Edit: fikk høre nå at vi kanskje skal bort på besøk, så da kan jeg muligens ikke uansett jeg heller. Skal finne det ut, men bare så du vet det Kristin, om det bare skulle bli meg og deg..
Kristiin Skrevet 10. September 2009 Rapporter Skrevet 10. September 2009 Sorry, men siden interessen var så liten og det virket ikke som noen hadde tenkt og dukke opp, avtalte jeg agility trening i ettermiddag
Guest Dratini Skrevet 10. September 2009 Rapporter Skrevet 10. September 2009 Her er vi ikke friske, så da blir det ingen tur til Trondheim og treff
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar