Kristiin Skrevet 3. September 2009 Rapporter Skrevet 3. September 2009 hva med neste torsdag kveld da?
Lola Pagola Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2009 Jojo, jeg er med tror jeg, vet iallefall ikke om vi skal noe annet
Gåsa Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 Ups,kom på på torsdag er vi ikke hjemme før i 18 tiden og da har bisken allerede lekt med en valp i over 2 timer så passer egentlig best for oss en annen dag...Men,dere må såklart bare ha det da altså
Lola Pagola Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2009 Jeg kan hvilkensomhelst dag altså, så om noe har lyst til å leke så kommer vi. Gjerne på formiddagen en dag så han får herjet litt (men er vel ikke alle som har fri )
Cloudberry Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 Vi er gjerne med en gang til vi Har endel å gjøre neste uke da, så vi dukker opp om det passer med tid og sted.
Gåsa Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 Jeg går nå ut på tur 13.30 alle dager etter jobb så vi kan komme hvor som helst i rimelig gåavstand!
ToneS Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 Jeg er nok antagelig syk, så ikke regn med meg Jeg skulle gjerne vært med, men det får bli neste gang.
Gåsa Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 Neimen,er den super flinke fotografet blitt syk!Det var synd å høre da.Masse god bedring
Lola Pagola Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2009 Shit, må jo ha fotograf! Neida, ønsker deg god bedring! Var kjempekoselig å treffe deg, du må nesten bli frisk til torsdag da!
Kristiin Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 hva med onsdag? jeg slutter litt tildligere da
Kjerstii Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Vi vil også bli med, men på onsdag slutter jeg ikke på skolen før fire. Og dere hadde kanskje tenkt til å ta det tidligere enn det?
ToneS Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Neimen,er den super flinke fotografet blitt syk!Det var synd å høre da.Masse god bedring Hehe, takk Shit, må jo ha fotograf! Neida, ønsker deg god bedring! Var kjempekoselig å treffe deg, du må nesten bli frisk til torsdag da! Ja, da må du nok frem med kameraet ditt da Takk! Ja, det var kjempekoselig å treffe dere alle, skulle ønske jeg ble frisk. Vi får se
SD Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Jeg er på jobb om dagene, men om tid og sted passer blir jeg gjerne med
Lola Pagola Skrevet 7. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2009 Jeg kan iallefall på torsdag, når som helst. Passer veldig bra den dagen, i morgen passer det ikke såå bra (ikke etter 4), og heller ikke onsdag kanskje. Men som sagt, er jo helt fri på formidagen da Jeg er fleksibel, blir med på det meste jeg altså.
Kjerstii Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Jeg kan alle dager på kveldstid, utenom torsdag.
Kristiin Skrevet 8. September 2009 Rapporter Skrevet 8. September 2009 Lurt om noen foreslår tid? Hva med torsdag klokken 18 på festningen?
Lola Pagola Skrevet 8. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2009 Ok, vi kommer vi! Hormonbomba og meg kanskje vi kan gå litt bort fra stien denne gangen, merker jeg synes det var litt ekkelt med alle hundene som kom bort som ikke var med oss, kan vel ikke forvente annet, men vil ikke fremkalle den tenåringsoppførselen hans heller... :/
Kristiin Skrevet 8. September 2009 Rapporter Skrevet 8. September 2009 Ok, vi kommer vi! Hormonbomba og meg kanskje vi kan gå litt bort fra stien denne gangen, merker jeg synes det var litt ekkelt med alle hundene som kom bort som ikke var med oss, kan vel ikke forvente annet, men vil ikke fremkalle den tenåringsoppførselen hans heller... :/ jo, kan jo gå litt bort derfra, men hele festningen består for det meste av stier overalt desverre så det er ikke så lett og komme unna andre hunder..
Lola Pagola Skrevet 8. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2009 Nei sant det, tenkte bare nedenfor der vi sto jeg, ned mot trærne vet du. Så man ikke står midt i skuddlinjen iallefall
Kjerstii Skrevet 8. September 2009 Rapporter Skrevet 8. September 2009 Da har ikke jeg mulighet til å komme, men kos dere
Lola Pagola Skrevet 8. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2009 Så synd dere ikke kan! Jeg kan forsåvidt også treffes hele dagen jeg da, om noen vil leke. Går jo tur hver dag uansett, og kan legge den opp om festningen. Casper er iallefall alltid klar for lek Hvem er det som kan egentlig?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar