Gå til innhold
Hundesonen.no

Leketreff i trondheim!


Lola Pagola

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar
Neimen,er den super flinke fotografet blitt syk!Det var synd å høre da.Masse god bedring :ahappy:

Hehe, takk :lol:

Shit, må jo ha fotograf!

Neida, ønsker deg god bedring! Var kjempekoselig å treffe deg, du må nesten bli frisk til torsdag da! :blink:

Ja, da må du nok frem med kameraet ditt da :aww:

Takk! Ja, det var kjempekoselig å treffe dere alle, skulle ønske jeg ble frisk. Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan iallefall på torsdag, når som helst. Passer veldig bra den dagen, i morgen passer det ikke såå bra (ikke etter 4), og heller ikke onsdag kanskje.

Men som sagt, er jo helt fri på formidagen da :ahappy: Jeg er fleksibel, blir med på det meste jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vi kommer vi! Hormonbomba og meg :ahappy: kanskje vi kan gå litt bort fra stien denne gangen, merker jeg synes det var litt ekkelt med alle hundene som kom bort som ikke var med oss, kan vel ikke forvente annet, men vil ikke fremkalle den tenåringsoppførselen hans heller... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vi kommer vi! Hormonbomba og meg :ahappy: kanskje vi kan gå litt bort fra stien denne gangen, merker jeg synes det var litt ekkelt med alle hundene som kom bort som ikke var med oss, kan vel ikke forvente annet, men vil ikke fremkalle den tenåringsoppførselen hans heller... :/

jo, kan jo gå litt bort derfra, men hele festningen består for det meste av stier overalt desverre så det er ikke så lett og komme unna andre hunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...