Gå til innhold
Hundesonen.no

Leketreff i trondheim!

Lola Pagola

Recommended Posts

Kristin:Du må vel ta med den nydelige Engelsk Setter gutten din!Jeg og bisken har jo en ting for rasen vet du :ahappy: Bisken her elsker de etter bodde 10 måneder med frøkena jeg hadde.

beklager jeg er virkelig håpløs med sånn detalje beskrivelse på veier...Håper andre er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar
Hvor ligger festningen? Noen som gidder å gi en nøye detaljert beskrivelse?

Haha. :ahappy: Når du kommer inn til byen, holder du bare på E6. Kjør forbi City Syd, ned Okstadbakkene og følg skilting inn mot sentrum. Du skal kjøre til høyre i lyskrysset ved Samfundet (den store, runde, røde bygningen rett ved Nidelva, rett før Elgeseter bru). Du tar altså av opp til høyre og følger den veien (Klostergata). Den veien skal du holde deg på ganske lenge, og den svinger etterhvert til venstre, men du skal fremdeles følge den. Like før veien svinger til venstre, kjører du under en gangbru og gjennom et lyskryss (rett fram i lyskrysset altså). Etter dette lyskrysset og svingen, skal du kjøre rett fram et stykke, før du kommer til enda et lyskryss. Her tar du til venstre. Den veien følger du et lite stykke, før du tar fjerde til venstre (her kommer veiene fort, så kjør sakte og følg med). Deretter tar du første til høyre og kjører opp og parkerer på parkeringsplassen. Når du er der, går du på gangveien langs muren, til du kommer ned til noen søppelkasser hvor det forhåpentligvis også er et par soniser. :ahappy:

Her er link til parkeringsplassen du skal parkere på:

http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=b...26tab%3Daddress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger festningen? Noen som gidder å gi en nøye detaljert beskrivelse?

HER fant jeg fram en veibeskrivelse til deg fra orkanger til rosenborg. (den grønne markøren til venstre for "stopper" er festningen.) Festningen vises veldig godt siden den ser ut som en stjerne :ahappy: Bare elsker den veibeskivelsen på gulesider, har brukt den selv X antall ganger :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi i morgen kl 18 da! Gleeder meg, og Casper har masse energi han må få ut :ahappy: Gleder meg veldig til å hilse på dere, og alle de nyyydelige hundene! Hvis alle som har skrevet her kommer, blir vi 8 soniser, og enda flere hunder. Herlig! Håper det blir opphold, pissregnet jo i kveld. Men da tar vi vel bare på oss regntøy vel, og betyr jo at det sikkert ikke er så masse folk der heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff i morgen ja :ahappy: Kom faktisk plustelig på det!Tatt seg ut glemme det da.Ser ut som en fin Hovawart frøken blir med også.

Skal se om jeg får det til, så kanskje det kommer enda en hoffe-frøken dit :ahappy: Men er ikke sikker, da jeg evt må ha med meg MiniTini også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dratini:Kult om kommer enda en Hoffe frøken :D

Ikke så lenge siden vi kom inn fra herje tur i korsvika men,klart de blir med på ny tur snart ;) Været ser jo ut til bli bra også.Vi kommer over plenene så ser dere sikkert!

Mulig blandings pingla bjeffer ved synet av så mye nye hunder men,hun er snill altså!Bare en smule skeptisk :P

Hehe,kommer vi!Jepp Settere er fine hunder men,folk tror det nesten ikke når sier hun er det.Vel vel fugle galskapen er tydlig bevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere får ikke bli hjemme altså :D Gleder meg til å treffe gordonmixen din, har selv hatt gordon og har en forkjærlighet for dem altså ;)

Lurer på om det er noen vits i å ta med regntøy, ser jo bra ut da? Kan jo ha på regnjakke i tilfelle... *tenke høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dratini:Kult om kommer enda en Hoffe frøken :P

Ikke så lenge siden vi kom inn fra herje tur i korsvika men,klart de blir med på ny tur snart :D Været ser jo ut til bli bra også.Vi kommer over plenene så ser dere sikkert!

Har møt den del hunder så tenke jeg måtte spørre ;) Det er du som har den korthåra hunden som er sort/brun? (som jeg syntes ligna på en rottis-unghund når jeg så den :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmp,regntøy nei tror ikke jeg tar på det.Kom nå ut for den verste skura i går så satser på slipper unna i dag!

Kristin:Jepp,jeg har hunden alle tror er Dobermann/Rottweiler unghund på avstand!Kommer nå med 2 hunder med samme farger så vi er nok lett se!Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...